اسلایدر

لوئیز : استراحت کردن غیر ممکن است
هواداران چلسی

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، داوید لوئیز اصرار بر این دارد که چلسی باید اتحاد تیمی خود را حفظ کند،اگر می خواهند که در این فصل طعم موفقیت را بچشند.

آبی ها یک شنبه در ورزشگاه ویمبلی باید به مصاف تاتنهام بروند و بعد از آن نوبت بازی دشوارآن ها با بارسلونا در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا است.

لوئیز معتقد است که اگر بازکنان چلسی می خواهند بازی های سخت و پیاپی این مقطع از فصل را به سود خود به پایان برسانند، باید بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

او به خبرنگاران گفت : " چلسی می خواهد که در همه ی مسابقات برنده شود.من فکر میکنم که باید بهترین تیممان را برای مقابله با تاتنهام و بارسلونا وارد میدان کنیم. در حال حاضر استراحت کردن به اندازه ی کافی غیر ممکن است! فاصله زمانی میان بازی های ما بسیار کوتاه است.زیرا که چلسی در 3 جام مختلف حضور دارد. تیم های دیگر نیز به دلیل این که در رقابت های دیگر حضور ندارند فرصت بیشتری برای استراحت دارند و این کاملا طبیعی است."

مدافع جوان چلسی در بخش پایانی مصاحبه اش عنوان کرد : " از فرصتی که در جام حذفی و لیگ قهرمانان داریم باید نهایت استفاده را ببریم.این بالاترین سطح فوتبال است و ما برای همه ی بازی ها آماده ایم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:داوید,لوئیز,لوییز,داوید اوئیز,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری