اسلایدر

لوکاکو مشتاق انتقال به صورت قرضی
هواداران چلسی

سایت هواداران چلسی : از آنجا که مهاجم جوان چلسی خواهان بازی کردن می باشد، فولهام می توان مقصد بعدی وی باشد.

سایت هواداران چلسی : از آنجا که مهاجم جوان چلسی خواهان بازی کردن می باشد، فولهام می توان مقصد بعدی وی باشد. مهاجم چلسی، رومئو لوکاکو می خواهد در لیگ برتر جزیره بماند اما ممکن است که برای تحقق این درخواستش در خارج از استمفور بریج بازی کند.


بازیکن ملی پوش بلزیکی که فقط در 12 بازی در فصل گذشته برای چلسی به میدان رفت، نتوانست حتی یک گل هم به ثمر برساند.

پس از ناکامی لوکاکو در حضور در ترکیب اصلی، وردر برمن با یک پیشنهاد به صورت قرضی به استقبال بازیکن سابق اندرلخت رفت و گفته می شود که روبرتو دی متئو حاضر است تا با این معامله موافقت کند.

اما خود بازیکن به دنبال رفتن به یک باشگاه انگلیسی دیگر می باشد و این می تواند به معنای جابه جایی به همسایه غرب لندنی چلسی یعنی فولام باشد.

لوکاکو گفت:

"من با چلسی قرارداد امضا نکرده ام که به یک رقابت قهرمانی دیگر منتقل شوم.

در حال حاضر من باید بازی کنم. و همه این ها به انتخاب مربی و من بستگی دارد. من مانند کسانی نیستم که با کوبیدن مشتم بر روی میز نظر خود را تحمیل کنم.

من در حال رفتن به مرحله دیگری هستم. من همه چیز را به مراتب بهتر انجام خواهم داد.

من با مربی صحبت کره ام. من ارتباط بسیار خوبی با وی دارم. ما سعی خواهیم کرد که بهترین راه حل را برای هر دوی مان پیدا کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:لوکاکو مشتاق انتقال به صورت قرضی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری