اسلایدر

رامیرس: یک فصل سخت و طولانی در انتظار چلسی است
هواداران چلسی

آبی ها به تازگی تور تابستانی شان در آمریکا را به پایان رسانده اند و این هافبک برزیلی معتقد است علیرغم شکست مقابل میلان و ستارگان ام ای اس، پیش فصل موفقیت آمیزی داشتند

رامیرس، هافبک چلسی، در انتظار رقابت های فصل جدید لیگ برتر است اما به هم تیمی هایش هشدار داد که باید بهتر شوند زیرا یک فصل سخت و طولانی در پیش دارند.

آبی ها به تازگی تور تابستانی شان در آمریکا را به پایان رسانده اند و این هافبک برزیلی معتقد است علیرغم شکست مقابل میلان و ستارگان ام ای اس، پیش فصل موفقیت آمیزی داشتند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این دیدارها تست خوبی بود. تیم خوب کار کرد. ما در دو دیدار آخر شکست خوردیم اما سخت کار کردیم.

خیلی زود است که در مورد بازی های مان نگران شویم. ما در مرحله پیش فصل قرار داریم و تمرکز اصلی ما روی آماده سازی بدنی بود.

مدتی طول خواهد کشید تا به بهترین شرایط برسیم اما من تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم؛ سطح آمادگی ام را افزایش دهم و به بهترین فرم ممکن برسم."

رامیرس که فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن سال چلسی را به دست آورد، نقش مهمی در قهرمانی های چلسی در جام حذفی و چمپیونزلیگ داشت اما او معتق است این موفقیت ها حاصل تلاش تیمی است.

" تلاش می کنم بازی های فصل گذشته ام را تکرار کنم یا اگر بتوانم، بهتر از فصل قبل بازی کنم. اما همه چیز در اختیار من نیست بلکه باید از نظر تیمی پیشرفت کنیم.

یک فصل دشوار و طولانی در پیش است و با توجه به افتخاراتی که سال گذشته به دست آوردیم، انتظارات زیادی از ما وجود دارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری