اسلایدر

گورلی : خریدهایمان ادامه دارد
هواداران چلسی

مدیر اجرایی باشگاه چلسی اعلام کرد که به هیچ وجه هزینه های آن ها در نقل و انتقالات هنوز تمام نشده است.در حالی که آن ها تا امروز بیش از 60 میلیون پوند خرج کرده اند.


به گزارش کانون رسمی  هواداران چلسی در ایران،قهرمان اروپا که تا این لحظه توانسته است نام های بزرگی چون ادن هازارد،اسکار و مارکو مارین را به خدمت بگیرد،همچنان به دنبال یافتن جانشینی برای مهاجم سابق خود یعنی دیدیر دروگبای افسانه ای است.

شایعاتی به گوش می رسد که بر طبق آن ها دیمتئو یکی از بین ادینسون کاوانی و رومدال فالکائو را برای جانشینی دیدیر دروگبا انتخاب کرده است.

هر دو این بازیکنان گران قیمتند، ولی گورلی مصمم است که آبراموویچ هر کاری را انجام می دهد تا باشگاه چلسی بدون چون و چرا در جمع برترین باشگاه های اروپا باقی بماند.

مدیر اجرایی باشگاه چلسی،رون گورلی به خبرگزاری "دیلی میل" گفت : "اگر بازیکنانی مناسب به موقع مورد دسترس قرار گیرند ما آن ها را به خدمت خواهیم گرفت.ما این کار را انجام داده ایم ولی هنوز در یک الی دو پست به بازیکنانی احتیاج داریم و در چند هفته ی آینده خواهیم دید که کارها به کجا می رسند."

آبراموویچ در تور 2 هفتگی چلسی این تیم را همراهی کرد. گورلی در این باره گفت : "ما در چهار سال اخیر پیشرفت کرده ایم و پیشرفت کرده ایم. من از آبراموویچ می خواهم که اینجا باشد تا فقط ببیند که تیمش چگونه رشد می کند."

گورلی در پایان گفت: "در حالی که ما فصل بسیار قوی را پشت سر گذاشتیم،کاملا واضح است که باید برخی نقاط خود در زمین را تقویت کنیم.بنابرین ما می دانیم که همیشه باید این کار را انجام دهیم و تیم کاملی داشته باشم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:گورلی : خریدهایمان ادامه دارد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری