اسلایدر

لوئیز : دوست دارم بازی کنم
هواداران چلسی

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،مدافع چلسی،داوید لوئیز تمایل خود را به درگیری در بازی های فوق العاده مهم ابراز کرده است.

لوئیز در ژانویه ی گذشته به آبی ها ملحق شد و تا کنون یکی از بازیکنان خوب چلسی بوده است.او در این فصل توانسته چلسی را در رسیدن به مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی و لیگ قهرمانان یاری دهد.

لوئیز امیدوار است با وجود فشرگی بازی ها در انگلیس ، موفقیت چلسی در این دو جام ادامه پیدا کند.

مدافع تکنیکی آبی ها در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه چلسی عنوان کرد : "من می خواهم که در بازی های حساس به میدان روم،نیمه نهایی لیگ قهرمانان و جام حذفی. در انگلیس و لیگ برتر شما بیشتر بازی میکنید،ولی من این را دوست دارم."

"من 24 ساله هستم،سالم هستم و دوست دارم که هر روز فوتبال بازی کنم.من عاشق فوتبال و بازی در بازی های بزرگ هستم."

این مدافع در پیروزی 2-1 مقابل ویگان پنجاهمین بازی خود را برای آبی ها انجام داد و از این بابت خشنود است.

او اضافه کرد : " من خوشحالم،بازی کردن برای چلسی فوق العاده است و همچنین 50 بازی در یک سال برای این تیم بسیار عالی است. این لیگ بسیار دشوار است، و مصدومیت ها دست بردار نیستند،اما من بسیار خوشحالم که در بازی های زیادی حضور داشته ام."

لوئیز در مورد مصدومیتش در پیش فصل می گوید : "مصدومیت در پیش فصل و آغاز فصل بسیار نا گوار و سخت است.من از بچه های دیگر کمتر بدن سازی کرده ام و آماده سازی در چنین شرایطی بسیار مشکل است.اما هم اکنون من با دیگران یک سان هستم و از بدنم راضی هستم."

این مدافع در سائو پائولو به دنیا آمده است که هوایی کاملا متفاوت با انگلیس دارد و او مجبور است که هوای سرد انگلیس را تحمل کند.

با این حال او زندگی در لندن را دوست دارد و در این مورد میگوید : "این جا شبیه برزیل نیست اما الان هوا فوق العاده است،نه گرم و نه سرد است.همه ی مردم به من می گویند که اینآب و هوای بسیار خوبی است.ما اینجا تنها 2 روز برفی داشتیم.من این(برف) را در لندن دوست دارم."

وی در مورد نحوه ی بازیش که رو به جلو است و برخی از ریسک هایی که در میدان انجام میدهد، از خود دفاع میکند و تاکید می کند که تمرکز او ابتدا بر روی وظایف دفاعیش است 

" من تلاش میکنم و گل های بیشتری می خواهم.همه ی بازیکنان جهان،چه مدافع چه مهاجم گلزنی را دوست دارند.ولی تمرکز من در زمین ابتدا انجام تمامی وظایف دفاعیم است و سپس اگر که ممکن بود من می توانم به بچه ها در حمله کمک کنم."

مدافع دوست داشتنی چلسی افزود : " من دو بار به منچستریونایتد گلزنی کرده ام،دو گل مشابه دیگر نیز مقابل منچستر و لورکوزن به ثمر رسانده ام و همچنین دروازه ی بولتون را نیز باز کرده ام.همه ی این گل ها برای من مهم هستند و ارزش دارند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:اوئیز,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری