اسلایدر

اسکار : هرجا بخواهید بازی می کنم
هواداران چلسی

خرید جدید باشگاه چلسی،اسکار دوس سانتوس اعلام کرد که از بازی کردن در هر پستی که دیمتئو به او دهد خوشحال خواهد شد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،در اواخر هفته ی گذشته بود که سرانجام اسکار به طور رسمی با چلسی قرارداد بست.گفته می شود که مبلغ رضایت نامه ی وی 25 میلیون پوند می باشداین ستاره ی جوان و با استعداد پس از پایان رقابت های المپیک لندن باید به دو یار جوان و با استعداد چلسی یعنی مارکو مارین و ادن هازارد بپیوندد.

اسکار در بازی اول تیم ملی کشورش مقابل مصر که با پیروزی 3-2 برزیلی ها همراه بود توانست 2 پاس گل بدهد و نقش بسیار پر رنگی در پیروزی یاران مانو منزس داشته باشد.وی در این بازی در پست هافبک تهاجمی قرار گرفت.

اما اسکار اصرار دارد که نیازی نیست حتما در پست هافبک تهاجمی بازی کند و اصرار دارد که در هر پستی که به او داده شود می تواند تاثیرگزار باشد.

اسکار گفت : "این یک پیشنهاد بسیار خوب برای من بود و من هرگز در امضای قراردادم دو دل نشدم.پس از المپیک با مربی صحبت میکنم.من بزای انجام هر آنچه که مربی از من بخواهد آماده ام.در اینترناسیونال در پست های مختلفی بازی کردم و هرگز مشکلی نداشتم."

انتقال از برزیل به باشگاهی همچون چلسی یک تغییر مهم در زندگی اسکار ایجاد خواهد کرد.اما او معتقد است که دوستی با هم زبانانش می تواند زندگی در لندن را برایش آسوده کند.

اسکار در این باره گفت : "من با دیوید لوئیز بسیار صمیمی هستم.رامیرس و پیازون نیز اینجا هستند که به من برای وفق پیدا کردن با شرایط کمک خواهند کرد."

وی در بخش پایانی صحبت هایش گفت : "این یک رویا برای من است.من به چلسی پیوستم و امیدوارم که جام های بیشتری ببریم.پروژه ی چلسی بسیار هیجان انگیز است،به ویژه با وجود بازیکنان جوانی که در اینجا حاضر هستند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب: اسکار : هرجا بخواهید بازی می کنم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری