اسلایدر

خوش آمد گویی لوئیز به اسکار
هواداران چلسی

دیوید لوئیز به خرید جدید چلسی و هموطنش خوش آمد گویی گفت و از او تمجید کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، اسکار که در کنار دیوید لوئیز ، رامیرس و لوکاس پیازون به عنوان چهارمین برزیلی ترکیب چلسی خواهد بود که پس از پایان مسابقات المپیک به این تیم خواهد آمد. از این رو دیوید لوئیز که رابطه خوبی با هموطنانش دارد در مصاحبه ای با وب سایت رسمی چلسی ، به او خوش آمد گفت.

لوئیز گفت :" اسکار خیلی سریع با شرایط تیم وقف خواهد یافت و در چلسی برزیلی های زیادی در کنار او خواهند بود که برای او آسان تر خواهد بود."

لوئیز که به همراه تیم در میامی به سر می برد ، اضافه کرد :" ما همه به او کمک می کنیم که سریع با تیم ، لیگ برتر و شهر لندن هماهنگ شود. من با او قبل از امضای قراردادش صحبت کردم و به او گفتم که چلسی باشگاه فوق العاده ای است و این می تواند یک فرصت بزرگ در زندگی حرفه ایش باشد تا فوتبالش را به جهان نشان دهد. چلسی یکی از پنج تیم برتر جهان است و فکر می کنم بهترین انتخاب برای او خواهد بود."

وی ادامه داد :" اسکار شخصیت خودش را دارد و نمی توان او با بازیکن دیگری در زمین مقایسه کرد. اما او مرا به یاد رامیرس می اندازد. فرد فوق العاده ای است و شخصیت راحتی برای آشنا شدن دارد ، خیلی ساکت است و به اطرافیانش احترام می گذارد. من می دانم که با او آینده خوبی خواهیم داشت . فقط مربوط به مسائل داخل زمین نخواهد بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:خوش آمد گویی لوئیز به اسکار ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری