اسلایدر

چلسی اسکار گرفت
هواداران چلسی

باشگاه فوتبال چلسی دقایقی پیش به طور رسمی اسکار را به خدمت گرفت.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،اسکار دوس سانتوس امبوابا که در ماه سمپتامبر 21 ساله می شود،در وطن خود برای تیم های سائوپائولو و اینترناسیونال بازی کرده است.وی با ورود به چلسی سومین تیم دوران بازی گریش را تجربه خواهد کرد.

وی فوتبال خود را از جوانان سائوپائولو آغاز کرد و در سال 2008 به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یافت.اسکار در همین سال به همراه تیم ملی برزیل قهرمان جام جهانی زیر 17 ساله های جهان شد.

اسکار در سال 2010 از سائوپائولو جدا شد و به باشگاه اینترناسیونال در جنوبی ترین منطقه ی کشور برزیل پیوست.اسکار و اینترناسیونال در سال 2011 و 2012 توانستند قهرمان جام محلات برزیل شدند.اسکار سابقه ی بازی در جام باشگاه های جهان در سال 2010 را نیز دارد.وی در دسامبر و همراه با چلسی نیز باید در همین مسابقات شرکت کند.

اسکار که سابقه ی بازی در تمام رده های سنی تیم ملی برزیل را داراست،اولین بازی خود در تیم ملی بزرگسالان کشورش را در سپتامبر سال 2011 انجام داد.این بازی به تساوی 0-0 مقابل آرژانتین بر می گردد که اسکار به عنوان یار جانشین پا به میدان گذاشت.

اسکار اولین گل ملی خود را در باخت 4-3 تیم کشورش مقابل آرژانتین به ثمر رساند.بازی که آرژانتین به لطف هتریک مسی با پیروزی پشت سر گذاشت.

به یاد ماندنی ترین لحظات فوتبالی اسکار به هتریکش در دیدار مقابل پرتغال از سری مسابقات جام جهانی زیر 20 ساله ها بر می گردد که برزیل توانست در وقت اضافه 3-2 پیروز شود.

این هافبک تهاجمی 179 سانتی متر قد دارد و از هوش بالایی سود می برد.وی قابلیت بازی در پست های فراوانی را داراست.اسکار را با پاس ها،کنترل توپ فوق العاده و انتخاب لحظات و فضاهای مناسب می شناسند.

در حالی که تیم ملی المپیک برزیل برای شرکت در مسابقات المپیک در لندن به سر می برد ، اسکار دو سانتوس توانست با توافق بین مدیران اینترناسیونال و چلسی به این تیم لندنی بپوندد و جزو خرید های جوان چلسی که برای آینده این تیم اهمیت زیادی خواهد داشت ، قرار گرفته است.

وی هم اکنون بخشی از تیم ملی برزیل در المپیک 2012 لندن می باشد و در پیروزی 2-0 کشورش مقابل تیم بریتانیا در یک بازی دوستانه نقش پررنگی داشت.

چلسی برای خریدن این هافبک با استعداد بی رقیب نبود و با پشت سر گذاشتن تاتنهام توانست او را به استمفوردبریج بیاورد.

مشخصات:

نام : اسکار دوس سانتوس امبوابا جونیور

تاریخ تولد : 9 سپتامبر 1991

محل تولد : امریکانا ، برزیل

آمار بازی در سائوپائولو:

تعداد بازی : 14 

پاس گل : 2

آمار بازی در اینترناسیونال:

تعداد بازی :84

گل زده : 19

پاس گل : 22

آمار بازی در تیم ملی برزیل :

تعداد بازی : 6

گل زده : 1


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:چلسی اسکار گرفت,
ارسال توسط مصطفی بختیاری