اسلایدر

رسمی : تورگان هازارد به چلسی پیوست
هواداران چلسی

باشگاه فوتبال چلسی به طور رسمی با تورگان هازارد به توافق رسید و با وی قرارداد امضا کرد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،تورگان هازارد برادر ادن هازارد است که دو سال از وی کوچک تر است.تورگان امروز و در سن 19 سالگی رسما به چلسی پیوست.تورگان هازارد بسیار شبیه به برادرش ادن می باشد که در تابستان امسال راهی چلسی شد.مشخصاتی از جله قد،فیزیک بدنی و سبک بازی تورگان کاملا مشابه برادرش ادن هازارد می باشد.

تورگان نیز از باشگاهی در شمال فرانسه پیشرفت و تمرینات جدی خود را شروع کرد.وی از 14 سالگی در باشگاه لنس فرانسه توپ می زند.وی در فصل 12-2011 به تیم بزرگسالان لنس راه یافت و اولین بازی خود را به عنوان یار جانشین در بازی اول فصل لنس انجام داد و در کل توانست 14 بازی برای تیمش در لیگ انجام دهد.

بازیکن تیم جوانان بلژیک در تمام رده های سنی تیم ملی کشورش را همراهی کرده است.وی در تیم های زیر 16،17،18 و 19 سال تیم ملی بلژیک حضور داشته است.وی همچنین در مسابقات زیر 19 سال یورو در سال 2011 حاضر بوده است.

هم پدر و هم مادر تورگان و ادن هازارد فوتبالیست بوده اند.این دو برادر در سال های اول فوتبال خود در یکی از باشگاه های بلژیک با یکدیگر هم بازی بوده اند.

تورگان هم اکنون به ترکیب بازیکنان زیر 21 ساله های چلسی اضافه خواهد شد تا تمرینات پیش فصل خود را سپری کند و ممکن است برای پیشرفت بیشتر انتقالی قرضی را تجربه کند.

ادن و تورگان باید در سال های پیش رو هر دو با هم برای تیم بزرگسلان چلسی بازی کنند.هازاردها به لیست برادران آبی پوش ملحق خواهند شد.روی و گراهام ویلکینز،رون و آلن هریس،جان و پیتر سیلت،کریس و ویلیام فرگوسن و هم اکنون ادن و تورگان هازارد برادران آبی پوش هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:رسمی : تورگان هازارد به چلسی پیوست,
ارسال توسط مصطفی بختیاری