اسلایدر

تورس : برای قهرمانی لیگ باید جنگید
هواداران چلسی

فرناندو تورس امیدوار است بتواند در فصل آتی به قهرمانی در لیگ برتر دست یابد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرناندو تورس که پس از جدایی دیدیر دروگبا به عنوان امید اول خط حمله چلسی بشمار می رود ، پس از پیوست به اردوی آبی پوشان در ایالات متحده آمریکا در مصاحبه ای در تمرینات تیمش از علاقه خود به قهرمانی در لیگ برتر ، گفت :" من دوست دارم لیگ برتر را برنده شوم."

وی ادامه داد :" امیدوارم امسال این اتفاق بیافتد ، اما مطمئنا ما برای آن باید بجنگیم. "

چلسی در اولین نبرد جدی خود باید در فینال جام خیریه با منچستر سیتی روبرو شود و فرناندو تورس نیز در این باره گفت :" به نظر نبردی بین تیمهای موفق انگلیسی است. شما باید ببینید که منچستر سیتی چطور به قهرمانی در لیگ برتر رسید و چلسی هم به چه شیوه ای قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در لیگ ششم."

وی اضافه کرد :" من فکر می کنم این همان چیزی است که جام اتحادیه خواهد بود و از ابتدا تا پایان بین تیمهایی است که برای قهرمانی در لیگ برتر و اروپا می جنگنند."

تورس که باید در سوپر جام اروپا برابر اتلیتیکو ای قرار گیرد که خاطرات بسیاری از آن تیم دارد ، وی در این خصوص نیز گفت :" این بازی ، یک دیدار پر از احساسات خواهد بود. دیدن تیمی که با قلبم از آنها حمایت می کردم کمی سخت خواهد بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:تورس : برای قهرمانی لیگ باید جنگید,
ارسال توسط مصطفی بختیاری