اسلایدر

پتر چک: بازیکنان جدید چلسی باید شایستگی شان را نشان دهند
هواداران چلسی

آبی ها در این تابستان بازیکنانی مانند ادن آزارد و مارکو مارین به خدمت گرفتند و از اسکار و ویکتور موسس به عنوان دیگر گزینه های آنها نام برده می شود.

پتر چک، دروازه بان چلسی، اعلام کرد که هم تیمی هایش باید تشنه موفقیت باشند و نشان بدهند که شایسته پوشیدن پیراهن قهرمان چمپیونزلیگ را دارند.

آبی ها در این تابستان بازیکنانی مانند ادن آزارد و مارکو مارین به خدمت گرفتند و از اسکار و ویکتور موسس به عنوان دیگر گزینه های آنها نام برده می شود.

چک که یکی از بازیکنان قدیمی چلسی محسوب می شود، معتقد است که بازیکنان جدید باید از خود شوق و ذهنیت پیروزی را به نمایش بگذارند تا بتوانند عضوی از یک تیم موفق باشند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" قهرمانی در چمپیونزلیگ یک موفقیت بزرگ در تاریخ باشگاه بود و به نظر می رسد ما اکنون در یک دوره جدید در باشگاه چلسی هستیم زیرا مربی جدیدی داریم و همچنین تعدادی بازیکن جدید.

 

چند چهره مهم تیم را ترک کرده اند و شخصیت بازیکنان جدید را با آغاز فصل جدید خواهیم دید.


ما همچنان از بازیکنان باتجربه ای برخورداریم اما در عین حال بازیکنان جوانی را در اختیار داریم که تشنه موفقیت و باانگیزه هستند.

 رقابت بر سر به خدمت گرفتن آنها نشان می دهد که آنها بی دلیل اینجا نیستند؛ آنها بازیکنان باکیفیتی هستند که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم را دارند.

این شرایط مانند زمانی است که من در سال 2004 به تیم پیوستم. ما بازیکنان باتجربه ای داشتیم و من یکی از 8 بازیکن جدیدی بودم که به تیم اضافه شدیم؛ بازیکنانی که تشنه موفقیت و آماده نشان دادن خودشان بودند.

این نهمین فصل حضور من در چلسی است و همیشه می دانم که قصد دارم در این باشگاه بمانم. از بودن در چلسی راضی هستم زیرا عضوی از یک باشگاه جاه طلب و موفق هستم و نیازی به خوش شانسی ندارم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری