اسلایدر

اسکار : چلسی رویای من است
هواداران چلسی

اسکار که به زودی بازیکن چلسی خواهد شد،پیوستن به چلسی را یک رویا دانست.اما تاکید کرد که هم اکنون تمام تمرکزش بر روی المپیک لندن می باشد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،اسکار تایید کرد که آزمایشات پزشکی را در لندن پشت سر گذاشته و همچنین رئیس باشگاه اینترناسیونال برزیل عنوان کرد که با چلسی به توافق رسیده است.هافبک جوان برزیلی تاکید کرد که در حال حاضر تمام تمرکزش را معطوف المپیک لندن کرده است و معتقد است که پیوستن به قهرمان لیگ قهرمانان رویدادی هیجان انگیز است.

اسکار دوس سانتوس گفت : "مانند همه ی تیم ها،من نیز کاملا برای گرفتن مدال طلا در المپیک تمرکز کرده ام.مشاوران و مدیربرنامه های من در حال مرتب کردن کار های دیگر هستند و اطلاعات و اخبار را برای من نگه داشته اند.من تنها بر روی بازی کردن در اینجا و پیشرفتم تمرکز کرده ام تا به بازیکن بهتری تبدیل شوم."

اسکار 20 ساله در مورد انتقال قریب الوقوعش به چلسی گفت : "اگر که به چلسی بروم رویای من به واقعیت تبدیل شده است.آن ها یکی از بزرگ ترین تیم های اروپا هستند.مطمئنم که المپیک خوبی را خواهم داشت و اگر به چلسی بروم با روحیه ای خوب پا به آن جا می گذارم."

اسکار ادامه داد : "من به توانایی هایم اعتماد دارم و اگر به چلسی بروم تنها لازم است آن چه را که در اینترناسیونال انجام می دادم تکرار کنم.به سختی تلاش میکنم تا در همه ی لحظات پیشرفت داشته باشم.اما من واقعا بیش از این در این باره فکر نمی کنم و تنها بر روی بازی های المپیک تمرکز کرده ام."

اسکار در المپیک شماره ی 10 کشورش را بر تن خواهد کرد.شماره ای که بر تن بزرگانی از جمله پله و رونالدینیو بوده است.او این موضوع را یک افتخار می داند.

اسکار اضافه کرد : "از وقتی که در سطوح پایین تر فوتبال بازی می کردم همیشه شماره 10 را پوشیده ام.بدیهی است که اسوه های من ابتدا پله و سپس رونالدینیو هستند.افتخار می کنم که راه این بزرگان را ادامه می دهم و امیدوارم که ارزش این را داشته باشم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:اسکار : چلسی رویای من است,
ارسال توسط مصطفی بختیاری