اسلایدر

طئنه ی اشلی کول به آرسنالی ها
هواداران چلسی

اشلی کول تنها ساعاتی پس از ثبت نام در شبکه ی اجتماعی توئیتر،با جملاتی تمسخرآمیز هواداران آرسنال را مورد خطاب قرار داد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،اشلی کول در توئیتر خود را با نام  TheRealAC3 ثبت نام کرد.قابل پیش بینی بود که کول رفتار هواداران خشمگین آرسنال را پس از جدا شدنش در سال 2006 از این باشگاه، فراموش نکرده است.

هنگامی که کول از آرسنال و سیاست های عجیبش جدا شد،در چلسی توانست به جام های با ارزشی که یکی از آن ها لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا می باشد نایل شود.

این ستاره ی 31 ساله جواب رفتار غیر حرفه ای هواداران آرسنال در چند سال اخیر را با این جمله که در ساعاتی پس از ورودش به دنیای توئیتر نوشت،داد.

کول در صفحه ی توئیتر خود نوشت : "من همون چیزی هستم که قبلا بودم!!من یک برندم!!!هاهاهاهاه،11 تا جام برای من،0 تا برای شما!!!"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:طئنه ی اشلی کول به آرسنالی ها,
ارسال توسط مصطفی بختیاری