اسلایدر

لمپارد : شاید بروم
هواداران چلسی

احتمال حضور فرانک لمپارد در لیگ امریکا به تصمیمات چلسی مربوط می شود و باشگاه نقش تعیین کننده ای در آینده ی لمپارد خواهد داشت.


به گزاش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،هافبک کهنه کار و 34 ساله ی باشگاه چلسی ممکن است پس از پایان قراردادش با چلسی،در پایان فصل آینده به شمال امریکا مهاجرت کند.با این حال لمپارد عنوان کرد در صورت تمایل باشگاه به تمدید قراردادش، اولویت او حضور در چلسیست.اما احتمال انتقالش به لیگ امریکا را رد نکرده است.

لمپارد گفت : "من در مورد آینده ام چندان مطمئن نیستم.یک سال دیگر از قراردادم با چلسی باقی مانده است و با وجود سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان فصلی بزرگ در پیش روی ماست."

لمپارد ادامه داد : "آینده ی من به باشگاه چلسی مربوط می شود.آن ها هستند که بایدتصمیم گیری کنند.پس از آن من نیز با آن ها مذاکره خواهم کرد.در حال حاضر من احتمال وقوع هیچ اتفاقی را رد نمی کنم."

باشگاه هایی از جمله گلکسی و رد بولز خواهان این هافبک با تجربه هستند.اما هنگامی که از لمپارد پرسیده شد که آیا تیمی در لیگ امریکا هست که برای پیوستن به آن علاقه داشته باشی،وی لبخند زد و گفت "نه".


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:لمپارد : شاید بروم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری