اسلایدر

جان تری: جلوی مسی خواهم ایستاد
هواداران چلسی

به گزارش سایت خبری هواداران چلسی و به نقل از دیلی میل، تری اعلام کرده که در میدان مسابقه، من جلوی مسی خواهم ایستاد.


تری درباره بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا گفت : "همه ما و مردم به یاد بازی سه سال قبل افتاده اند، امّا برای مرور خاطرات آن بازی تلخ، دیر شده است. آن دیدار به تاریخ پیوسته و پرونده اش بسته شده است. این یک بازی دیگر است. ما دوباره به هم رسیده ایم و دوباره برای فینالیست شدن خواهیم جنگید."

وی در ادامه گفت : " ما تیم بسیار خوبی هستیم و در دو سه ماه اخیر، این را به خوبی نشان داده ایم. ما توانایی شکست دادن بارسلونا را داریم و اراده ی پولادین لازم برای این کار را نیز در وجود خود احساس می کنیم. "

جان تری درباره ی رویارویی اش با مسی گفت : " او یک بازیکن جادویی و کامل است و هر مدافعی از پس مهار او بر نمی آید. این فرصتی مناسب برای من است تا نشان دهم که چه میزان توانایی دارم. حتی بهترین مدافعین جهان در برابر او شکست خورده اند، امّا من نمی خواهم و نمی گذارم که او موفقیت های گذشته اش را باز هم تکرار کند. او بازیکنی با اعتبار در ورزش است، امّا در میدان مسابقه، من جلوی او خواهم ایستاد."

تری همچنین از اهداف خود برای فتح لیگ قهرمانان نیز صحبت کرد : " از زمان آمدن آبراموویچ به تیم، هدف ما این بوده است. بزرگ ترین هدف چلسی در تمامی این سال ها، رسیدن به کاپ قهرمانی اروپا است. من طی سال های حضور در چلسی، افتخارات مختلفی را به دست آورده ام، امّا یک جای خالی برای این جام در کلکسیون افتخاراتم وجود دارد. اکنون بهترین زمان برای رسیدن به این افتخار بزرگ است. کار حتی سخت تر از سال های قبل شده است، امّا ما توانایی این کار را داریم و باید از تمام وجود مایه بگذاریم."

تری در پایان و در پاسخ به خبرنگاران که درباره ی مصدومیت او سؤال کرده بودند، گفت : " پزشکان هنوز در حال انجام آزمایش هستند. احساس بهتری نسبت به چند روز قبل دارم و گمان نمی کنم که مصدومیتی طولانی داشته باشم. امیدوارم که بتوانم حداقل در بازی های بسیار حساس به میدان بروم، امّا همه چیز به نظر پزشکان بستگی دارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:جان تری,کاپیتان جان تری,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری