اسلایدر

هازارد : از مقایسه با مسی خوشحالم
هواداران چلسی

هافبک جوان و خلاق باشگاه چلسی معتقد است گفتن این که او می تواند به خوبی لیونن مسی باشد اندکی اغراق آمیز است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،ستاره ی بلژیکی در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 32 میلیون پوند راهی چلسی شد و همگان انتظارات فراوانی از هازارد دارند.

با این حال او گفته که انتظارات فراوان نمی تواند شانه های او را خم کند.

هازارد این روز ها با ستاره های دنیای فوتبال از جمله مسی مقایسه می شود.چندی پیش سایت خبری دیلی میل در مطلبی وی را برکمپ،مسی و رابرت پیرس در یک بدن دانست.با این حال هازارد درباره ی مقایسه اش با مسی نظر دیگری دارد.

هازارد به روزنامه ی سان گفت : "مسی بهترین بازیکن  دنیاست و گفتن این که من می توانم به اندازه ی او خوب باشم اندکی اغراق است."

هازارد ادامه داد : " اما من از این که مردم شباهت هایی بین ما می بینند خوش حالم و مقایسه من با مسی سبب می شود که به دست آورد هایی که قرار است در چلسی داشته باشم فکر کنم،نه به موانعی که پشت سر گذاشتم تا به اینجا برسم."

ستاره ی 21 ساله ی باشگاه چلسی افزود : "در نهایت این مربی است که تصمیم می گیرد من نقشی مشابه نقش مسی در بارسا را داشته باشم یا نه.اما من دنبال موفقیت در مسیر ادن هازارد هستم."

مرد بلژیکی عنوان کرد که قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان یکی از مهمترین دلایلش برای پیوستن به این باشگاه بود.

هازارد در این باره گفت : " چلسی بیشترین دلایل قانع کننده را برای من داشت که به آنجا بروم و بدیهی است که قهرمان  چمپیونزلیگ بودن یک فاکتور مهم برای من بود."

وی افزود : "چلسی باشگاهی فوق العاده با بازیکنانی فوق العاده است و آن ها می توانند به بهترین شکل ممکن شانس پیشرفت را به من دهند.دلیل دیگر که شاید کم اهمیت تر باشد این است که لندن نسبت به منچستر به بلژیک نزدیک تر است و من می توانم از اینجا راحت تر به خانه برگردم."

هازارد توجه همه ی تیم های بزرگ اروپا را به خود جلب کرده بود،اما او تنها نگاهش به لیگ برتر انگلستان است.

هازارد گفت : "من میلی خاص نسبت به لیگ برتر دارم.این بهترین لیگ جهان است و این که شما بخشی از این چالش شوید واقعا هیجان برانگیز است.جو داخل ورزشگاه ها از هر جای دیگر بهتر است و همچنین این که تیم های زیادی در آن قادر به گرفتن جام هستند بسیار قابل توجه می باشد.لیگ انگلیس سطح بسیار بالاتری دارد و قطعا فشار بیشتری بر آن حاکم است،اما من برای آن آماده ام."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:هازارد : از مقایسه با مسی خوشحالم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری