اسلایدر

هازارد : می خواهم عالی بازی کنم
هواداران چلسی

ادن هازارد خود را برای انجام دومین بازیش در پیراهن چلسی آماده می کند و امیدوار است که در این بازی نیز بتواند درخشش خود را ادامه دهد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،در ماه آوریل بود که ادن هازارد زمانی که در باشگاه سابقش یعنی لیل به سر می برد،به مصاف پاریس سنت ژرمن رفت.او در این بازی توانست گل تساوی بخش تیمش را بزند و سپس گل پیروزی بخش لیل را بسازد.این شکست یکی از عواملی بود که مانع  قهرمانی پی اس جی در لیگ شد.

اکنون نیز در نیویورک باید بار دیگر با رقیب قدیمی خود دیدار کند.پاریس سنت ژرمن هم اکنون توسط مربی سابق آبی های لندن،کارلو آنجلوتی هدایت می شود.آن ها مبالغ هنگفتی را در فصل نقل و انتقالات خرج کرده اند و توانستند زلاتان ابراهیموویچ و تیاگو سیلوا را به خدمت گیرند.اما زلاتان به تازگی قراردادش را امضا کرده و سیلوا نیز باید در المپیک لندن شرکت کند.بنابرین هازارد با ترکیب پاریس سنت ژرمن به خوبی آشناست.

ستاره ی جوان باشگاه چلسی،ادن هازارد گفت : "بازی کردن مقابل تیمی که از قبلا آن را می شناسید همواره یک تجربه ی خوب است.من دوستانی در این تیم دارم.همیشه در نظر داشته ام که مقابل آن ها عالی بازی کنم.بنابرین می خواهم این کار را ادامه دهم."

بازیکن خلاق چلسی افزود : "خرید هایی که پی اس جی داشته است برای لیگ فرانسه بسیار خوب است.آن ها همیشه بازیکنان خیلی خوبی داشته اند،اما مطمئنا آوردن بازیکنانی با کیفت های بالاتر به پیشرفت آن ها کمک می کند.منچستر سیتی در چند سال اخیر همچین کاری را انجام داد و برایشان موفقیت آمیز بود."

در حالی که چند هفته ی دیگر هازارد باید در استمفوردبریج هنر نمایی کند،از انجام اولین بازیش با پیراهن چلسی خوشحال است.بازی که در آن توانست هم گل بزند و هم عملکردی فوق العاده از خود به جای بگذارد.

هازارد در این باره گفت : "فکر می کنم که خیلی خوب بازی کردم.من 60 دقیقه در میدان بودم،بازی کردن با هم تیمی های جدیدم خوش حال کننده بود.اما اکنون باید به سوی بازی های دیگر حرکت کنم و به دنبال انجام کارهای بزرگتری هستم.بازی بعدی تغییری بزرگ است،سطح بازی بالاتر است و با توجه به برخی بازیکنان فوق العاده ی پاریس سنت ژرمن قطعا فشار بیشتری وجود خواهد داشت."


بازیکن 21 ساله و بلژیکی چلسی ادامه داد : " من باید آن چه را که هم اکنون انجام می دهم ادامه دهم،بازی خودم را کنم،برای گرفتن توپ تلاش کنم و برای هم تیمی هایم بازیسازی کنم.سپس برای شروع فصل آماده شوم."

ادن هازارد همچنین صحبت هایی درباره ی هم وطنش روملو لوکاکو دارد.لوکاکوی جوان در بازی مقابل سیاتل توانست دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند.

هازارد در مورد لوکاکو گفت : "سه-چهار سالی می شود که او را می شناسم.روملو بازیکن جوانیست،اما فوق العاده است.او حرف های زیادی برای گفتن دارد که من فکر میکنم در تیمی مثل چلسی خود را نشان خواهد داد.او رقابت هایی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد،اما او هر چه در توان دارد نشان خواهد داد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:هازارد : می خواهم عالی بازی کنم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری