اسلایدر

ویلیان : از اینکه به چلسی نرفتم،ناراحتم
هواداران چلسی

هافبک تکنیکی شاختار از اینکه نتوانست به قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بپوندد ناراحت است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، بازیکن ریزنقش شاختار که از سال گذشته به یکی از گزینه های نقل و انتقالات باشگاه چلسی بوده است نتوانست رضایت مسئولان باشگاهش را جلب کند و شانس حضور در ترکیب چلسی را از دست داد.

وی که از تصمیم مدیران شاختار عصبانی بود در مصاحبه ای با گلوبو اسپورته گفت :" من نمی دانم که مربی ام چه گفته ، اما قیمیت کنونی 25 میلیون یورو ( 19.5 میلیون پوند ) است ."

ویلیان همچنین ادامه داد " بدون توجه به مبلغ قرارداد ، میل بازی کردن در ترکیب تیمی مثل چلسی که قهرمان لیگ قهرمانان است چه مقدار است. من واقعا مایوس شدم که مدیران به من اجازه ندادند بروم. این انتقال می توانست برای من و باشگاه فوق العاده باشد."

وی اضافه کرد :" من در شهر بزرگی می رفتم که شانس این را داشتم تا به طور حرفه ای پیشرفت کنم . این پیغامی نیست که به هرکسی برسد. همه این را می دانند که من می خواهم از شاختار بروم."

چلسی که پس از نا امید شدن در انتقال ویلیان به سوی اسکار رفته است ، شاید دلیلی باشد که ویلیان شانس پوشیدن پیراهن چلسی را کمتر از گذشته داشته باشد ، اما خود او اینچنین فکر نمی کند و در مصاحبه اش گفت :" من مطمئن هستم که اهمیتی ندارد ، چرا که شیوه بازی ما با هم متفاوت است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:ویلیان : از اینکه به چلسی نرفتم,ناراحتم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری