اسلایدر

برادر ادن آزارد، در راه چلسی
هواداران چلسی

مدیر ورزشی باشگاه لنس اعلام کرد که سران باشگاه غرب لندنی، به دنبال جذب ستاره تیمشان هستند

انتظار می رود که به زودی تورگان آزارد، برادر کوچکتر ادن آزارد را در کنار او و در پیراهن چلسی ببینیم.

آنتوآن سیبرسکی، مدیر ورزشی باشگاه لنس که تورگان آزارد در آن توپ می زند، در صحبتهایی اعلام کرد که این بازیکن در آستانه جدایی از این تیم فرانسوی قرار دارد

ادن آزارد درماه ژوئن و با قراردادی که حدود32 میلیون پوند برآورد شده، به استمفورد بریج پیوست و الان شنیده می شود که آینده برادر 19 ساله اش هم در تیم لندنی خواهد بود

آنتوان سیبرسکی، مدیر ورزشی لنس در صحبتهایی اعلام کرد که سران این باشگاه درابتدا تمایلی به فروش این ستاره تیم ملی زیر 19 سال بلژیکی نداشتند ولی خود او شخصا، آماده است تا به این بازیکن اجازه پیوستن به چلسی را بدهد.

 

سیبریسکی در صحبتهایی به وب سایت رسمی چلسی گفت:« این قرارداد با ورود من به لندن نهایی خواهد شد. سران باشگاه تمایلی به فروش او نداشتند ولی من بلافاصله بعد از دیدن او،اعتمادم را به او اعلام کردم. این درحالی است که هنوز یک سال دیگر از قرارداد او با ما باقی است و ما دوست داشتیم تا قراردادش را تمدید کنیم ولی او چشم در چشم به من گفت که این پیشنهاد برایش جذابیتی ندارد و می خواهد لنس را ترک کند. من 48 ساعت بعد فهمیدم که چرا، زمانی که متوجه شدم که سران چلسی او را می خواهند، درک کردم.»

ژان لوئیس گارسیا، مربی لنس هم دراین باره گفت:« او  یک پسربچه 19 ساله است ، برادر بزرگترش به چلسی رفته و او هم دوست دارد به همان تیم که فصل قبل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هم شده برود. به تورگان تبریک می گویم. متاسفانه، ما نمی توانیم جلوی چنین فرصتی را بگیریم. امیدوارم که موفق باشد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:برادر ادن آزارد, در راه چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری