اسلایدر

گری کیهیل: دادگاه تری، تاثیری برچلسی نخواهد داشت
هواداران چلسی

کاپیتان چلسی از اتهام توهین نژادپرستی به آنتون فردیناند مبری شد و کیهیل 26 ساله معتقد است که برگزاری این جلسات دادگاه، برتیمش تاثیرمنفی نخواهد داشت

گری کیهیل امیدوار است که جان تری بتواند به مشکلات اخیرش که او را به دادگاه کشاند غلبه کرده و با فراموش کردن این ماجراها، برروی فوتبالش تمرکز کند.

این درحالی است که جان تری در اوایل ماه جولای در دادگاهی شرکت کرد که به بهانه توهین نژادپرستانه او به آنتون فردیناند، بازیکن کوئینزپارک رنجرز برگزار شده بود. البته در نهایت دادگاه تری را بیگناه شناخت و چنین اتهامی در دادگاه ثابت نشد.

اکنون گری کیهیل از کمپ تابستانی چلسی در سیاتل آمریکا، با خبرنگاران صحبت کرده و گفته:« زمانی که تری از تعطیلات بازگردد، همه این مسائل را پشت سرگذاشته و فراموش کرده. فکر نمی کنم که این مسائل روی او تاثیرگذاشته باشد. جان در طول کارنامه ورزشی اش، با مسائل متعددی مواجه بوده و به خوبی می داند که چطور باید از آنها عبور کرده و رو به جلو نگاه کند.»

 

کیهیل ادامه داد:« جان یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس در رقابتهای یورو2012 بود. دفاع او کاملا منسجم به نظر می رسید و آنها عملکرد خیلی خوبی داشتند.»

چلسی فصل گذشته در رقابتهای اف ای کاپ و لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسید ولی مدافع سابق بولتون از هم تیمی هایش خواسته تا فصل جدید را با ثبات بیشتری شروع کنند:« ما فصل گذشته می توانستیم در رقابتهای لیگ برتر بهتر از اینها رقابت کنیم. مهمترین نکته هدف ما خواهد بود. مشکل اصلی تیم ما ثبات تیمی بود که مانع از رسیدن ما به نتایج مطلوب می شد. الان باید این مشکلات را کنار بگذاریم. ما می دانیم که بازیکنان خوبی داریم که بتوانیم به رقابت بپردازیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری