اسلایدر

درخواست کاوانی از چلسی: دستمزد هفتگی 150 هزارپوند
هواداران چلسی

با جدایی اسکیل لاوتزی از ناپولی، سران این باشگاه ایتالیایی بیش از پیش ، کار را برای جدایی کاوانی سخت خواهند کرد؛ چرا که بیش از پیش به بازیکن اروگوئه ای شان نیاز خواهند داشت

ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای باشگاه ناپولی مدتهاست که مورد توجه سران چلسی قرار دارد و سران تیم لندنی فصل گذشته هم تمایلشان را برای جذب او ابراز کرده بودند که درنهایت این ابراز تمایل به امضای قرارداد منجر نشد.

اما حالا و با جدایی دیدیه دروگبا و نیکلا آنلکا از چلسی،سران استمفورد بریج بیش از هر زمان دیگری نیاز تیمشان به جذب یک مهاجم تمام و کمال را احساس می کنندو حالا چه کسی بهتر از ادینسون کاوانی.

ستاره اروگوئه ای هم که از نیاز سران چلسی مطلع است، حالا قیمت را بالا برده و به سران باشگاه لندنی اطلاع داده که می خواهد جزو پردرآمدترین بازیکنان این تیم باشد.

 

مدیربرنامه های کاوانی در صحبتهایی به مسئولان چلسی اعلام کرده که او برای انتقال به چلسی دستمزد هفتگی 150 هزار پوندی می خواهد ؛ یعنی دستمزدی برابر با جان تری، فرانک لمپارد و فرناندو تورس که ستاره های اصلی و سنگ بناهای استمفورد بریج هستند. و هنوز مشخص نیست که واکنش سران چلسی به رقم دستمزد پیشنهادی کاوانی چه خواهد بود

از سوی دیگر و با جدایی اسکیل لاوتزی از ناپولی، سران این باشگاه ایتالیایی بیش از هرزمان دیگری ، کار را برای جدایی کاوانی سخت خواهند کرد؛ چرا که بیش از پیش به بازیکن اروگوئه ای شان نیاز خواهند داشت.

سران چلسی برای جذب کاوانی باید دست کم مبلغ 35 میلیون پوند بپردازند ولی تمایل فراوان دی متئو برای در اختیار داشتن این مهاجم اروگوئه ای، به احتمال زیاد، آبراموویچ را مجبور به پرداخت این پول خواهد کرد؛ چرا که این مالک روسی به خوبی می داند که برای کسب جامهای قهرمانی، فرناندوتورس به تنهایی قابل اتکا نیست و باید یک مهاجم تراز اول و بزرگ دیگر را به استمفورد بریج بیاورد

البته سران چلسی اخیرا پروسه جذب یک هافبک هجومی به نام اسکار، را نهایی کرده اند و البته به دنبال دو خرید دیگر هستند؛ یک فوروارد میانی و یک مدافع راست .

دراین میان، چلسی تنها مشتری کاوانی 25 ساله نیست و سران یوونتوس هم برای جذب او دندان تیز کرده اند. سران باشگاه چلسی، علاوه بر کاوانی، گزینه های دیگری مانند رادامل فالکائو (مهاجم کلمبیایی اتلتیکومادرید) و گونسالو ایگواین (فوروارد آرژانتینی رئال) را هم زیر ذره بین دارند تا در صورت ناکامی در جذب کاوانی، به سراغ گزینه های بعدی بروند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری