اسلایدر

مالودا راهی سانتوس می شود؟
هواداران چلسی

باشگاه سانتوس برزیل دنبال به خدمت گرفتن فلورنت مالودا می باشد،اما طبق گفته های سرمربی اش از قیمت و دستمزد بالای او می ترسد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،مالودا که تنها یک سال از قراردادش با چلسی باقی مانده است چندان در ترکیب این تیم قرار نمی گیرد.در این فصل نیز با اضافه شدن ادن هازارد و مارکو مارین،رقابت برای قرار گفتن در ترکیب اصلی چلسی فوق العاده دشوار شده است و به نظر نمی رسد که مالودا شانس چندانی برای هنر نمایی در زمین داشته باشد.

گزارشات حاکی از این است که آبی های لندن آماده ی فروش مرد فرانسوی خود هستند.معاون رئیس باشگاه سانتوس در اوایل این هفته نیز اظهار کرد که مذاکرات رسمی خود را با باشگاه لندنی آغاز کرده است.

سرمربی باشگاه سانتوس،موریسی رامالهو اذعان کرد که وی این بازیکن 32 ساله را تحسین می کند،اما تنها شک و تردید آن ها این است که آیا بر سر مسائل مالی با طرفین به توافق می رسند یا چیز دیگری رقم خواهد خورد.

رامالهو به خبرنگاران گفت : "مالودا به ما پیشنهاد شده است.او بازیکن بسیار جالبیست.اما شما پس از شنیدن خواسته های باشگاه چلسی، از گفتن خواسته ی خود می ترسید."

مربی سانتوس گفت : " آن ها می گویند که با بحران اروپا دست و پنجه نرم می کنند.،اما تیم ها در آن جا مبالغ زیادی را صرف خرید بازیکنانشان می کنند. او به ما پیشنهاد شده است،اما وقتی شما به دستمزد او فکر می کنید کار سخت می شود."

وی در پایان گفت : "مالودا بازیکن بسیار خوب و باتجربه ایست که می تواند توپ را نگه دارد و قابلیت های فراوانی به خط حمله ی شما ببخشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:مالودا راهی سانتوس می شود؟,
ارسال توسط مصطفی بختیاری