اسلایدر

چلسی هم اسکار میگیرد
هواداران چلسی

سایت معتبر اسکای اسپرتس ادعا کرد که چلسی درخواست 25 میلیون پوندی اینترناسیونال را برای به خدمت گرفتن اسکار دوس سانتوس قبول کرده است و این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،چندین ماه است که چلسی به دنبال این هافبک 20 ساله می باشد و او را انتخاب کرده است.این در حالی بود که تاتنهام نیز علاقه ی وافری برای به خدمت گرفتن این هافبک خلاق داشت.

چلسی قدم اول خود را برای به خدمت گرفتن اسکار با ارائه ی پیشنهادی 25 میلیون پندی برداشت که این درخواست توسط باشگاه اینترناسیونال رد شد.اما چند روز بعد موفق به افزایش مبلغ پیشنهادی خود و سرانجام موفق به جلب رضایت اینترناسیونال شد.

قرارداد این بازیکن تا چند روز دیگر نهایی و رسمی می شود،باوجود این که چند روز پیش مدیربرنامه های اسکار عنوان کرده بود که انتقال این بازیکن به استمفوردبریج نامشخص است.

رئیس باشگاه اینترناسیونال،جیوانی لوئیجی نیز کاملا صریح عنوان کرد که منتظر پیشنهادی جدید از باشگاه چلسی است.

لوئیجی چندی پیش گفت : "من در این سه شنبه منتظر ارائه ی پیشنهادی دیگر از سوی چلسی می باشم.پیشنهادی که ۀن ها در روز جمعه به ما دادند مطابق انتظارات ما نبود.اسکار با مبلغی کمتر از 20 میلیون یورو اینترناسیونال را ترک نخواهد کرد.بنابرین آن ها می دانند که چه پیشنهادی باید به ما ارائه کنند."

اسکار همراه با تیم المپیک برزیل به انگلستان و لندن سفر خواهد کرد و در همان زمان تست های پزشکی چلسی را پشت سر بگذارد.از این بازیکن 20 ساله به عنوان یکی از آینده دار ترین استعدادهای برزیل یاد می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:چلسی هم اسکار میگیرد,
ارسال توسط مصطفی بختیاری