اسلایدر

آقای خاص برای حمایت از تری دست به قلم شد
هواداران چلسی

مورینیو برای حمایت از جان تری در مقابل اتهام نژادپرستی،نامه ای را امضا کرده است

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید روز چهارشنبه به دفاع از جان تری در مقابل اتهام نژادپرستی برخاست. این درحالی است که این روزها جان تری به اتهام توهین نژادپرستانه به آنتون فردیناند، بازیکن تیم کوئینزپارک رنجرز در جریان بازی این تیم مقابل چلسی درماه اکتبر، درگیر جلسات دادگاه است تا بی گناهی خود را ثابت کند..البته درنهایت جان تری از این اتهام تبرئه شد و دادگاه به نفع او حکم داد. قبل از برگزاری آخرین جلسه دادگاه، آقای خاص به دفاع از بازیکن سابقش در تیم چلسی برخاست و در دفاع از تری گفت:« تری نژادپرست نیست . او بدون در نظر داشتن نژاد و رنگ ، ارتباط فوق العاده ای با تمام بازیکنان داشت.»

 

 مورینیو، مربی سابق چلسی که از ژوئن سال2004 تا سپتامبر2009 هدایت جان تری و سایر آبی پوشان لندنی را برعهده داشت، بلافاصله بعد از برگزاری جلسه دادگاه تری، با انتشار بیانیه ای، نظرش را دراین باره ابراز کرد

 این مربی 49 ساله علاوه بر این، در دفاع از جان تری گفت:« جان تری تعداد زیادی از کمپین های اتحادیه فوتبال انگلیس برای مبارزه با نژادپرستی را حمایت و رهبری می کرد و پروژه های متعددی از جمله پروژه کمک از سوی قهرمانان را به پیش می راند. پروژه ای که برای کمک رسانی به زخمی ها و اسیب دیدگان افغانستان بود. هیچ وقت رفتاری نژادپرستانه از سوی تری خطاب به هیچ بازیکنی را ندیدم. من می دانم که این بازیکن نژادپرست نیست.»

این بیانیه ای بود که آقای خاص در دفاع از تری نوشته و بازیکنان دیگری از جمله فرانک لمپارد، فرناندو تورس و پتر چک، هم تیمی های او در چلسی آن را به امضا رساندند.

 این درحالی است که جان تری کاپیتان 31 ساله چلسی این روزها در دادگاه وستمینستر لندن رفت و آمد زیادی دارد تا از اتهام وارده به او، به خاطر توهین نژادپرستانه به آنتون فردیناند، بازیکن کوئینزپارک رنجرز به دفاع از خود بپردازد. مصاف دوتیم چلسی و کوئینزپارک رنجرز در روز 31 اکتبر سال گذشته میلادی برگزار شده بود.

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، دادگاه بریتانیا، تری را به خاطر اقدام و رفتاری نژآدپرستانه در ملا عام متهم کرده بود و این اتهام به دلیل برخی فیلم های ویدئویی که از توهین نژادپرستانه او به آنتون فردیناند حکایت داشت، به او وارد شده است.

ازسوی دیگر قرار بود تا دادگاه تری زودتر از اینها برگزار شود ولی طبق درخواست مقامات چلسی برگزاری این دادگاه  تا بعد از برگزاری رقابتهای یورو2012 به تعویق افتاد تا تری بتواند با خیال راحت در رقابتهای اروپایی از پیراهن سه شیر دفاع کند.با برگزاری این دادگاه و بیگناه شناخته شدن جان تری، اکنون او می تواند با آرامش بیشتری فوتبالش را دنبال کند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری