اسلایدر

رومئو : می توانیم بارسا را شکست دهیم
هواداران چلسی

هافبک جوان چلسی بر این باور است که عملکرد آبی ها مقابل بارسای گواردیولا در سه سال پیش نشان داد که آن ها شایستگی حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، اوریول رومئو نظر خود را در مورد آنچه چلسی برای شکست دادن بارسا نیاز دارد،بیان کرده است و ادعا می کند که چلسی همواره اعتبار خود را به اسپانیایی ها ثابت کرده است.

آبی ها در سال 2009 در بازی جنجالی با گل دقیقه ی 93 اندرس اینیستا بازی برده را با تساوی عوض کردند و با تصمیمات عجیب داور مسابقه که چندین پنالتی کاملا واضح برایشان نگرفت از دور مسابقات کنار رفتند.اما هافبک کاتالانی چلسی معتقد است که چلسی هم اکنون می تواند کار بزرگی را انجام دهد.

رومئو در گفتگو با خبرگزاری "ای اف ای" اسپانیا عنوان کرد : "چلسی در سال 2009 نشان داد که می تواند بارسلونا را شکست دهد.من بسیار خوش شانس هستم که در چنین مقعیتی قرار گرفته ام،اما بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای هر بازیکنی بسیار خاص است و حساسیت آن با قرار گرفتن مقابل تیمی همچون بارسا افزایش میابد."

وی ادامه داد : " آن ها در چند سال اخیر فوق العاده بوده اند.جاه طلبی آن ها تمام نشدنی است.ولی ما می توانیم آن ها را شکست دهیم."

رومئوی 19 ساله در تابستان گذشته به چلسی پیوست.با این که او یکی از شاگردان مورد اعتماد اندره ویلاس بواس بود،تا کنون نتوانسته است زیر نظر روبرتو دیمتئو فرصت بازی کردن پیدا کند."

با این حال این هافبک جوان تاکید کرد که او برای پیشرفت ، تجربه اندوزی و همچنین بازی کردن با تیم های بزرگ به لندن آمده است و با اشتیاق برای قرار گرفتن در تیم اصلی صبر میکند.

بازیکن سابق بارسلونا می گوید : "من به چلسی آمدم تا پیشرفت کنم و به آن بازیکنی که مد نظرم است تبدیل شوم،این چیزی است که من می خواهم.من می خواهم بازی کنم،آن لزوما بازی کردن در مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیست.می خواهم به آرامی حرکت کنم."

اوریول رومئو افزود : " من هم اکنون چندان بازی نمی کنم.اما من احساس راحتی میکنم و تمرینات به خوبی پیش میروند. میدانم که اگر فرصت بازی داشته باشم به خوبی این کار را انجام خواهم داد و این بسیار مهم است که از خودت راضی باشی و صبورانه تا رسیدن شانسی برای بازی کردن منتظر بمانی."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:اوریول رومئو,عکس,چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری