اسلایدر

جان تری به دادگاه رفت
هواداران چلسی

جان تری در اولین جلسه دادگاه خود مبنی بر اتهام نژادپرستی حضور یافت و به سوالاتی پاسخ گفت.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با توجه به پرونده جان تری مبنی بر استفاده کردن از الفاظ نژادپرستانه در دیدار چلسی با کوئینز پارک رنجرز به مدافع این تیم ( فردیناند ) در دادگاه وستمینستر لندن حاضر شد.

جان تری در دادگاه امروز تنها نبود و بروس مدیر اجرایی باشگاه چلسی نیز او همراهی کرد تا حمایت باشگاه چلسی از کاپیتان خود را نشان دهد.

اما در پرونده جان تری ابهاماتی وجود دارد ، چرا که اشلی کول و جان اوبی میکل ، دو همبازی تری که هر دو هم سیاه پوست هستند ، در آن صحنه که گفته می شود تری به فردیناند توهین کرده است در نزدیکی کاپیتان خود بودند. کول قبل از دادگاه به پلیس انگلستان گفته بود که حرف نژادپرستانه ای از تری نشنیده است. اما میکل به دادگاه فراخوانده نشده است.

از سوی دیگر آنتون فردیناند دوست ندارد این اتفاق یک اشتباه باشد و می خواهد نشان دهد که تری چنین صحبتی کرده است و از رفتار ریو فردیناند ، برادرش که تیم ملی انگلستان را به خاطر این ماجرا در یورو 2012 همراهی نکرد مشخص است که چه جبهه ای در اینباره گرفته اند.

فردیناند در صحبت های خود در دادگاه گفت که :" او ( تری ) مرا آشغال صدا زد و من هم گفتم آن را به خودش برگردانم و در ادامه او گفت که دهان من بوی بدی می دهد. من به او گفتم تو چطور به من می گویی آشغال در حالی که همبازی سیاه پوست داری؟ تو خودت آشغالی."

تری نیز در بخش هایی از صحبتش گفت :" این من هستم ،آنتون و اش ( اشلی کول ) ، هیچ کسی دیگری ، توهین نژادپرستانه نکرده ام."

وی همچنین گفت :" من از او پرسیدم آیا من به تو توهین نژادپرستانه ای کردم و او نیز جواب داد که نه!."

در گزارش پلیس نیز منتشر شده است که فیلمی که روی رسانه های اجتماعی قرار گرفته ویرایش شده است و امکان دست بردن در آن را رد نکرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:جان تری به دادگاه رفت,
ارسال توسط مصطفی بختیاری