اسلایدر

دی متئو: تورس یکی از بازیکنان کلیدی ما در فصل آینده خواهد بود
هواداران چلسی

تورس در رقابت های یورو با به ثمر رساندن 3 گل عنوان آقای گلی را به دست آورد و دی متئو معتقد است او در بازگشت به تمرینات چلسی هم با تعهد کامل بازی خواهد کرد.

روبرتو دی متئو، سرمربی چلسی، معتقد است فرناندو تورس می تواند بازی های خوبش در یورو 2012 را در رقابت های فصل آینده لیگ برتر ادامه بدهد.

تورس در رقابت های یورو با به ثمر رساندن 3 گل عنوان آقای گلی را به دست آورد و دی متئو معتقد است او در بازگشت به تمرینات چلسی هم با تعهد کامل بازی خواهد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" هیچ نگرانی ای در مورد تورس وجود ندارد. من یک روز بعد از فینال چمپیونزلیگ با او صحبت کردم و از آن زمان با او در تماس هستم.

او آن زمان ناراحت بود (به خاطر قرار نگرفتن در ترکیب اصلی چلسی در فینال) اما من به صحبت کردن با بازیکنان ادامه خواهم داد.

انتظار دارم او با شرایط خوبی به تمرینات برگردد و نمایش های خوبی در فصل آینده داشته باشد.

مطمئنا بردن کفش طلا و قهرمانی در یورو، در کنار قهرمانی هایی که با چلسی به دست آورد، اعتماد به نفس زیادی به او داد.

انتظار دارم او فصل آینده بازیکن فوق العاده ای برای ما باشد."

سرمربی ایتالیایی همچنین در مورد شرایط فرانک لمپارد گفت:" فرانک خیلی آماده است و می توان برای سال ها در چلسی بازی کند.

او در هفته های پایانی فصل قبل یک بازیکن کلیدی برای ما بود و با پاس خوبش، نقش کلیدی در تیم ما داشت. من خیلی خوشحال بودم.

همه چیز به شرایط فیزیکی و ذهنی او بستگی دارد و فکر نمی کنم مشکلی برای او وجود داشته باشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری