اسلایدر

اولین روز من – قسمت پنجم
هواداران چلسی

در قسمت پنجم جان تری  و دو بازیکن جوان چلسی از نخستین روز حضور خود در چلسی می گویند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، جان تری ، ریان برتراند و راس ترنبال از اولین روز حضور خود در تیم و باشگاه چلسی گفته اند.

جان تری

من خیلی نگران بودم ، من یادم است که قدم زدم و رفتم داخل و تنها بازیکنانی که در مدرسه فوتبال با هم بازی کرده بودیم را می شناختم . ما از سال اول خود لذت بردیم و وظیفه من تمیز کردن رختکن تیم اول بود ، هر چند من مانند روز مسابقه لباس می پوشیدم و این کار را انجام می دادم . من همچنین کفش سه تا از بازیکنان را نیز تمیز کرده ام که کفش دنیس وایز ، دیوید لی و ادی نیوتن را داشتم. روز اول تمرین خیلی نبود و برخی آزمایشات ساده بود.

 

ریان برتراند

اولین چیزی که بیاد دارم این بود که راه می رفتم تا رسیدم به خوزه مورینیو و با او ملاقات داشتم. کمی دیوانه وار و باورنکردنی بود ، مخصوصا اینکه من فقط 15 سال داشتم. اینکه از گلینگهام به توانم به اینجا برسم برایم باورکردنی نیست. مورینیو برای من فوق العاده است ، او به من خوش آمد گفت و با من طوری رفتار کرد که با بازیکنان تیم اصلی رفتار می کرد. او یک مرد برتر بود و به من کمک های زیادی کرد.

 

راس ترنبال

من فقط یادم می آید که با همه دیدار کردم و انتقالم به چلسی ، اولین انتقالم به عنوان بازیکن بود و پس کمی برایم غریب بود و تجربه جدیدی کسل کردم. همچنین من از میدلزبرو به لندن آمده بودم. جان تری اولین بازیکنی بود که او را دیدم و به عنوان کاپیتان همه چیز را برایم توضیح داد و اینکه اگر کمکی نیاز داشتم می توانم او را صدا بزنم اما همه به من کمک کردند تا احساس غریبی نداشته باشم ، حسی که همیشه زیبا است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:اولین روز من – قسمت پنجم ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری