اسلایدر

اولین روز من – قسمت چهارم
هواداران چلسی

گری کیهیل از تونل مشت و لگد بازیکنان چلسی می گوید که روز اول از او پذیرایی کردند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پتر چک و گری کیهیل از نخستین روز خود در باشگاه چلسی می گویند که چه اتفاقاتی برایشان افتاده و یا چه احساسی داشته اند.

پتر چک

من از گیت خارج شدم و با اتومبیلی به یک هتل در منطقه چلسی رفتم ، من به هرینگتون برده شده بودم ، فوق العاده بود چرا که من انتظار چنین چیزی را نداشتم. من با اعتماد کامل با مورینیو و دستیاران دیگرش صحبت کردم.

زمانی که من رسیدم ، بعضی از بازیکنان برای بازیهای ملی خود از تیم دور بودند ، پس چند تا از پسران پرتغالی مثل پائولو فرییرا کمی بعد از من آمدند . همچنین تعداد زیادی از بازیکنان جوان و تیم ذخیره نیز حضور داشتند.

گری کیهیل

روز اول من در کوبهام بود ، خاطره بیاد ماندنی من از آن روز زمانی است که باید از تونل بازیکنان رد می شدم و آنها با لگد و مشت مرا می زدند، فکر می کنم آنها این تونل را ، تونل ضربه ها می نامیدند ، این اتفاق روز اول بود.

من یادم می آید بعد از تمرین و خروج از کوبهام با چند تا از دوستان انگلیسی ام صحبت کردم ، کسانی که می دانستند به چلسی آمده ام و من فقط فکر می کردم یک تمرین ساده خواهد بود. و به آنها گفتم که باید از تونل آنها عبور می کرد و همه آنها کمی شوکه شده بودند. اما من کار زیادی برایش نمی توانستم بکنم.


نظرات شما عزیزان:

نجیب سنگی
ساعت8:29---17 تير 1391
با عرز سلام من مدیر وبلاگ خبری هوادران چلسی هستم
من یک وبلاگ گروهی درست کردم وبرای شما دوست گرامی پیشنهاد می دهم که با بپیوندی این را بدان که ازیک دست صدا نمی اید هرگا چند تاهی کار کار بهتر بازدید بیشتر
اگر مایل به همکاری هستید قسم است که مدیرت کامل برایتان میدهم
به
نام و نام خانوادگی :
نام کاربری :
رمز عبور :
پست الکترونیک :
خود را ارسال کن تا یک اکانت ترتیب کننیم
و اگر مایل هم نیستی مارا خبر کن دوست عزیز منتظرتان هستیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:اولین روز من – قسمت چهارم,مقاله,
ارسال توسط مصطفی بختیاری