اسلایدر

مارین : پیزارو گفت به چلسی بروم
هواداران چلسی

مارکو مارین از مشورتش با کلودیو پیزارو گفت که او را برای پیوستن به چلسی تشویق کرده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، هافبک ریزنقش و تند و تیز چلسی که به تازگی به این تیم آمده است در مصاحبه ای با چلسی تی وی از مشورتش با کلودیو پیزارو ، مهاجم سابق چلسی گفت که او را تشویق کرده است تا به جمع آبی های لندن اضافه شود. مارین در این خصوص گفت :" او ( پیزارو ) فقط چیزهای خوبی از چلسی داشت که به من بگوید ،  من از پرسیدم که اینجا چطور است و او نیز توضیح داد و گفت که هنوز در کوبهام یک خانه دارد."

مارین اضافه کرد :" او خیلی در چلسی بازی نکرده است اما او گفت که دوره فوق العاده ای در چلسی داشته و فکر می کرد اینجا ( چلسی ) چیزهایی هست که من از آنها لذت ببرم."

مارین که از آلمان به لیگ برتر آمده است ، گفت :" من فکر می کنم که من یک بازیکن هجومی هستم ، بیشتر وینگر هستم و امیدوارم بتوانم گلهای زیادی برای مهاجم ها درست کنم و آنها گل های زیادی به ثمر برسانندو به تیم کمک کنیم."

او گفت :" اگر برای تیمی چون چلسی بازی می کنید ، شما قهرمانی می خواهید ، مانند سال گذشته که به لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی رسیدند. من فکر می کنم لیگ برتر بهترین لیگ جهان است و برنده شدن در این لیگ هدف من است."

مارین که از حضور در لندن و چلسی راضی و خوشحال است ادامه داد :" من سه هفته است که اینجا هستم و فکر می کنم همه کسانی که در اینجا کار می کنند را می شناسم ، از اینکه در تمرینات شروع فصل تیم هستم خوشحالم و احسا خوبی دارم ، اولین باری بود که در کنار تیم با توپ کار کردیم و تمرین خوبی داشتیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 16 تير 1391برچسب:مارین : پیزارو گفت به چلسی بروم ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری