اسلایدر

اولین روز من – قسمت سوم
هواداران چلسی

ایوانوویچ ، فرییرا و لوکاکو از اولین روز حضورشان در چلسی می گویند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، برای بخش سوم " اولین روز من " برانسیلاو ایوانوویچ ، پائولو فرییرا و روملو لوکاکو ، نخستین روزشان در چلسی را شرح داده اند.

برانیسلاو ایوانوویچ:

من از روز اولم تنها بیاد دارم که خیلی سر در گم بودم ، من واقعا نمی توانم چیز زیادی از آن روز بگویم . آورام گرانت مربی بود. من بعد از اینکه قراردادم را امضا کردم با او ملاقات داشتم و روز اولی که با بازیکنان ملاقات کردم را به یاد دارم کع واقعا روز زیبایی بود.

من می توانم اولین بازی ام را به خاطر بیاورم ، 4-0 برابر پورتسموث در کارلینگ کاپ به پیروزی رسیدیم ،  من 90 دقیقه صحبت بازی کردم و بازی خاطره انگیزی برایم بود. من کمی احساس غریبی می کردم چرا که مدت زیادی در تیم بودم و بازی نمی کردم ، اما در نهایت همه چیز خوب بود.

روملو لوکاکو

من آمدم و در ابتدا مستقیما با خوزه بوسینگوا صحبت کردم چرا که او هم کنگویی است ، ما با هم همزبان هستیم ، نفر بعدی که من دیدم پاتریک ون آنهولت بود و بعد از او دیدیر دروگبا که بعد از آن هم به تمرین پرداختیم. اگر درست یادم باشد ما تا پایان روز سخت تمرین کردیم.

سپس من با خوزه بوسینگوا به خانه رفتم و با او و خانواده اش چند هفته زندگی کردم. من اکنون به او خیلی نزدیک هستم و او مراقب من بوده است . زمانی که من به چلسی آمدم از دیدن بعضی ها چون فلورنت مالودا و دیدیر دروگبا که به من خیلی کمک کردند ، خرسندم.

 

پائولو فرییرا

من در تعطیلات بعد از یورو 2004 بودم و به هارلینگتون آمدم و خوزه ( مورینیو ) را دیدم. کسی که کاملا من رو می شناخت و به امکانات باشگاه نگاهی انداختیم و به استمفوردبریج رفتم و قراردادم را قبل از تمام شدن تعطیلاتم امضا کردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:اولین روز من – قسمت سوم ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری