اسلایدر

دیمتئو : چگونه رقابت کنیم؟
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو که سرانجام به عنوان مربی دائمی آبی ها منصوب شد،در مصاحبه ای مفصل به بیان برخی مسائل پیرامون باشگاه چلسی پرداخت.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،دیمتئو که در فصل قبل برای اولین بار چلسی را به قهرمانی در چمپیونزلیگ رساند،معتقد است که این موفقیت ها را باید پشت سر گذاشت و به دنبال آینده ای درخشان تر بود.

مربی ایتالیایی چلسی گفت : "پایان فصل قابل توجه و به یاد ماندنی بود،تیم برجسته بود،اما آن گذشته است و ما به آینده نگاه میکنیم."

وی افزود : "ما باید در تمام مسابقات رقابت کنیم.ما باید تلاش کنیم که بازی های زیادی را برنده شویم،ما میتوانیم و مبارزه خواهیم کرد.ما تیمی خوب و باتجربه همراه با بازیکنانی جوان و تازه نفس داریم.من اعتماد به نفس زیادی دارم."

دیمتئو ادامه داد : "ما با کیفیتیم و بازیکنانی داریم که می توانند به رقابت بپردازند.ما همیشه به دنبال رقابت هستیم و در چارچوب آن می خواهیم برخی چیز ها را در پایان فصل برنده شویم."
 
دیمتئو در ادامه ی صحبت هایش اضافه کرد : "خوشحالم که در اینجا هستم،این باشگاه فوق العاده ای برای همکاریست.همیشه گفته ام که هر تصمیمی را قبول می کنم و هم اکنون مشتاقانه جلو را نگاه می کنم تا با این گروه از بازیکنان کار کنم و امیدوارم موفقیت های بیشتری کسب کنیم."

مربی آبی های لندن خاطرنشان کرد که منتقدان هر چه می خواهند،می توانند بگویند.ولی او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

دیمتئو عنوان کرد : "همه ی زندگی من درگیر فوتبال شده است و می دانم مربی ها را با نتایجشان می سنجند،من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.تنها بر روی انجام کارم به بهترین صورت و آن گونه که می توانم تمرکز خواهم کرد.مردم آزادند هر آنچه که دوست دارند بگویند و بنویسند."

مربی محبوب چلسی بر روی دو خرید جدید باشگاه ، یعنی ادن هازارد و مارکو مارین حساب ویژه ای باز کرده است.

وی در مورد ادن هازارد 21 ساله گفت : "هازارد بازیکنی شگفت انگیز است.با توجه به سنش دستاوردهای فراوانی داشته است.او قبلا بهترین بازیکن لیگ فرانسه شده است،اما نباید فراموش کنیم که او هنوز جوان است.هازارد میتواند خلاقیت فراوانی به تیم تزریق کند."

مربی 42 ساله ی چلسی درباره ی مارکو مارین آلمانی این گونه صحبت کرد : "مارین بازیکن شگفت انگیز دیگر است.او معمولا یک هافبک تهاجمی یا مهاجم کناری است که می تواند در پست های مختلف بازی کند و این برای من و تیم مفید است.او یکی از بازیکنانی است که می تواند در یک پارچگی تیم به ما کمک کند."

به نظر می رسد که دیمتئو همچنان به دنبال بازیکن جدیدی است که به تیمش اضافه کند.

رابی گفت : "من به خاطر ترکیبی که دارم فوق العاده خوشحالم،اما بازار نقل و انتقالات را نیز در نظر می گیریم تا ببینیم چه  گزینه هایی وجود دارد تا تیممان را بهبود دهیم."


او در مورد دو بازکنی که شایعات فراوانی درموردشان شنیده می شود گفت : "مالودا و بنایون بخشی از بازیکنان تیم هستند و با باشگاه قرارداد دارند.من اول از همه انتظار دارم که در ابتدای فصل همه ی بازیکنان اینجا باشند ، سپس خواهیم دید که چه رخ میدهد."

تورس و ماتا توانستند قهرمان جام ملت های اروپا شوند و به نوعی می توان از این دو به عنوان قهرمانان مطلق اروپا نام برد.تورس آقای گل این رقابت ها شد و ماتا نیز در 5 دقیقه ای که بازی کرد توانست یک گل بزند.
 
دیمتئو در این باره گفت : "برای تورس و ماتا بسیار خوشحالم،به رغم این که آن ها ایتالیا را در فینال شکست دادند.این دستاورد بزرگ یک پایان بزرگ برای فصل آن ها بود.این پایان به طور شخصی برای آنان فوق العاده بود.
همه ی بازیکنانی که در یورو بودند، 21 روز تعطیلی، قبل از بازگشتشان به استمفوردبریج خواهند داشت."

دیدیر دروگبا چندی پیش به طور رسمی به باشگاه شانگهای شوانها پیوست و چلسی باید به دنبال یافتن جانشینی برای این مهاجم تاریخ ساز باشد.

دیمتئو راجع به رفتن دیدیر دروگبا گفت : "دیدیر دروگبا بازیکنی برجسته برای باشگاه است که موفقیت های زیادی به دست آورده است.اما ما باید به جلو حرکت کنیم.او دیگر اینجا نیست.بازکنان باید پیشرفت کنند و جای خالی او را پر کنند.ما استوریج،فرناندو تورس و لوکاکو را داریم.پس ما به اندازه ی کافی با کیفیتیم."

مربی سابق چلسی،اندره ویلاس بواس روز پیش رسما مربی تاتنهام شد.این مربی به دلیل نتایج فوق العاده ضعیف از چلسی اخراج شد و دستیارش،که روبرتو دیمتئو بود سکان هدایت باشگاه را در دست گرفت.

.دیمتئو برای همکارش آرزوی موفقیت می کند : "برای آندره ویلاس بواس بهترین ها را آرزو میکنم.او مربی بسیار خوبیست و من مطمئنم که می تواند در تاتنهام موفق باشد."

وی در مورد وضعیت فرانک لمپارد که یورو را به خاطر مصدومیت از دست داد گفت : "من با فرانک صحبت کرده ام.او احساس خوبی دارد و مشتاقانه در انتظار بازگشت به میادین برای فصل پیش رو است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:دیمتئو : چگونه رقابت کنیم؟,
ارسال توسط مصطفی بختیاری