اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 22 و 23
هواداران چلسی

در این بخش به بررسی عملکرد روس ترنبال و دنی استوریج،بازکنان شماره 22 و 23 چلسی می پردازیم.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،بخش عمده ای از بازی های ترنبال به رقابت های جام اتحادیه بر میگردد.اگر چه او در دیدار مقابل لیورپول در لیگ نیز 90 دقیقه بازی کرد.

ترنبال قهرمان بازی افتتاحیه جام اتحادیه مقابل فولام بود.او در این بازی توانست پنالتی ضربه ی پنالتی موسا دمبله را مهار کند.در دور بعد و مقابل اورتون وی به دلیل انجام خطا در محوطه ی جریمه از زمین بازی اخراج شد و یک پنالتی به تافی ها داد.اما جانشی ترنبال،یعنی پتر چک توانست آن ضربه را مهار کند.

اولین بازی ترنبال در لیگ مربوط به شکست سنگین مقابل لیورپول می باشد.ترنبال در آن بازی عملکد بسیار ضعیفی از خود نشان داد و یکی از مقصران اصلی آن باخت بود.

آمار راس ترنبال

بازی ها : 4+1

زمان حضور در میدان : 428

دنیل استوریج از جمله بازیکنانی بود که در چند ماه ابتدایی فصل عملکردی فوق العاده از خود نشان داد.همین عملکرد کافی بود بتوان بر روی او به عنوان یکی از مهاجمان استمفوردبریج برای دراز مدت حساب کرد.

دوری او در فصل قبل از چلسی سبب شد تا در بازی های ابتدایی چلسی نتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.اما هنگامی که به بازی می آمد بسیار آماده نشان میداد.تا این که توانست در دیدار مقابل ساندرلند گلی فوق العاده با پشت پا بزند.

او در پست اصلی خود قرار نمی گرفت و به عنوان مهاجم کناری انجام وظیفه می کرد.با این حال هر هفته پیشرفت می کرد.وی در پیروزی 5-1 مقابل بولتون توانست دو گل بزند.همچنین در دیدار مقابل ولورهمپتون و اورتون گل های ارزشمندی ه ثمر رساند.

استوریج در ماه دسامبر فوق العاده بود.او توانست گل اول چلسی مقابل نیوکاسل و همچنین تک گل چلسی را در دیدار مقابل تاتنهام و ویگان به ثمر رساند.

گل فوق العاده ارزشمند استوریج مقابل بیرمنگهام بود که چلسی را در جام حذفی نگه داشت.اما هنگامی که دیمتئو روی کار آمد استوریج نیمکت نشین شد و از این موضوع رنج می برد.

برای دفاعی شدن ترکیب،رامیرس به استوریج در سمت راست ترجیح داده شد.در این حال مهاجم 23 ساله ی آبی ها باید با مهاجمانی از جمله دیدیر دروگبا و فرناندو تورس برای قرار گرفتن به عنوان مهاجم وسط می جنگید که این کار را بسیار سخت می کرد.

استوریج در دیدار های پایانی فصل مقابل آرسنال و لیورپول در ترکیب قرار گرفت.اما نتونست در دو فینال چلسی نقابل لیورپول و بایرن بازی کند

آمار استوریج

بازی ها : 37+6

گل ها : 13 

پاس گل ها : 10

زمان حضور در میدان : 3217


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 22 و 23,
ارسال توسط مصطفی بختیاری