اسلایدر

اولین روز من – قسمت اول
هواداران چلسی

اولین روزی که بازیکنان چلسی به این تیم پیوستند ماجراهای جالبی در پی خواهد داشت.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، اولین روز کاری در یک محیط جدید می تواند کمی دشوار باشد اما وقتی این محیط کاری جدید ، یکی از باشگاه های برتر لیگ برتر باشد چطور خواهد بود؟ 

با توجه به شروع تمرینات بازیکنان در هفته آینده ، وب سایت رسمی باشگاه چلسی از بازیکنان چلسی این سوال را خواهد پرسید ، اما برای شروع اولین روز فلورنت مالودا و تورس ، در چلسی را می توانیم بخوانیم

 

فرناندو تورس 

من در هتلی که در مرکز لندن بود ساکن بودم ، یادم است که راننده ای مرا به کوبهام رساند تا برای تمرین و گذراندن وقتم به آنجا بروم که واقعا ترافیک سنگینی بود. ما آن شب برابر ساندرلند بازی کرده بودیم و برای همین من تنها تمرین کردم . من داخل باشگاه تمرین کردم چرا که مردم زیادی اطراف باشگاه بود و مسئولان نمی خواستند مردم مرا ببینند. من تمامی کارمندان را در طبقات بالایی باشگاه دیدم ، نفراتی که در آشپزخانه  تمام ساختمان بودند استقبال خوبی از من کردند. روز خاصی بود. من بعد از دیدن بازی به هتل بازگشم و کارلو آنجلوتی با من تماس گرفت و گفت که می خواهد روز بعد با هم تیمی هایم تمرین کنم.

 

فلورنت مالودا

چیز اصلی ای که درباره روز اول به یاد دارم ، اتومبیل لیموزین است ، اردوی پیش فصل در لس آنجلس بود که من تازه به تیم اضافه شده بودم . گری استکر ( مسئول ارتباطات بازیکنان ) در لیموزین منتظر من بود و من با خودم می گفتم که به دنیای جدیدم خوش آمدم!

من دیدیر ( دروگبا ) را از قبل می شناختم ، پس قبل از آمدنم به چلسی با او در تماس بودم. او یکی از کسانی بود که با او صحبت کردم و به من اطلاعاتی در خصوص چلسی داد و من را راهنمایی کرد. من همچنین کلودیو ماکه له له و مایکل اسین را می شناختم که به من کمک زیادی کردند. من زمانی که به چلسی آمدم از اینکه دیدم چند نفر می تواند فرانسوی صحبت کند شگفت زده شدم.

من توسط خوزه مورینیو معرفی شدم ، کسی که مربی آن زمان بود و ما مذاکره فرانسوی خوبی داشتیم. صحبت هایی که من را شوکه کرد چون نمی دانستم می تواند فرانسوی صحبت کند. این دلیلی است که من از روز اول احساس کردم در خانه خود هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:اولین روز من – قسمت اول ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری