اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 21
هواداران چلسی

فصل 2011/12 برای کالو مخلوط از دوره ای درخشان با دوره ای کم فروغ بود.او برای مدتی طولانی تلاش کرد تا بتواند به آنچه در ذهن دارد تبدیل شود.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،مهاجم ساحل عاجی چلسی اولین بازی فصل خود را مقابل استوک سیتی در روز اول مسابقات لیگ برتر انجام داد و بی شک بهترین شانس گلزنی چلسی را از دست داد.

برخی مسائل باعث شد که شروع فصل برای او تلخ تر شود  و نیم فصل اول  را به سختی سپری کرد.

در موارد بسیار نادر هنگامی که برای رفتن به زمین فرا خوانده می شد همه کار انجام  می داد.نمونه ی آن ورودش به زمین در ماه دسامبر و مقابل نیوکاسل است که پس از آن توانست یک گل حیاتی برای چلسی به ثمر برساند.اما این برای بازی کردن به صورت ثابت کافی نبود.

با این حال دیمتئو جانشین اندره ویلاس بواس شد،در این زمان فصل جدیدی برای کالو شروع شد.کالو زیر نظر دیمتئو شروع به بازی کردن به طور ثابت کرد.اعتماد به نفس او با هر بازی افزایش می یافت.تک گل کالو مقابل بنفیکا کمک کرد تا دیمتئو بازی را ببرد و اعتماد بشتری بازی برگشت را انجام دهد.

او در بازی های مهم به بازی گرفته می شد و در هر دو فینال چلسی از ابتدا در میدان قرار گرفت.در  فینال جام حذفی به طور کامل و در فینال لیگ قهرمانان 84 دقیقه بازی کرد.

بازی های : 16 + 10
گل های زده : 5
پاس گل ها : 4
زمان حضور در میدان : 1526


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 21,
ارسال توسط مصطفی بختیاری