اسلایدر

خدانگهدارت کالوی عزیز
هواداران چلسی

کالو امروز به طور رسمی از چلسی جدا شد.قرارداد وی به اتمام رسیده بود و باشگاه نیز علاقه ای به تمدید قرارداد این  بازیکن نداشت.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،سایت رسمی باشگاه چلسی در بیانیه ای از این بازیکن تقدیر کرد و به خاطر ارزش هایش و زحمت هایی که برای تیم کشید از وی تشکر کرد.

سالومان کالو در سال 2006 از فاینورد به چلسی پیوست تا در کنار هم وطنش دیدیر دروگبا برای چلسی بازی کند.کالو در این 6 سال توانست 60 گل برای چلسی به ثمر برساند.هیچ بازیکنی در تاریخ باشگاه چلسی به اندازه ی کالو  به عنوان یار جانشین به میدان نیامده است.او 107 بار این را تجربه کرده است.

در فصل اولی که کالو به چلسی پیوست،مورینیو 58 بار کالو را به میدان فرستاد.وی تنها در 25 تا از این بازی ها به عنوان یار اصلی در میدان حضور داشته است.در این فصل کالو توانست 9 گل به ثمر برساند.

در فصل 2007/2008 و زیر نظر آورام گرانت وی یکی از بهترین فصل هایش را سپری کرد و بازی های زیادی را از ابتدا در میدان قرار گرفت.با مصدومیت دیدیر دروگبا در آن فصل،کالو بازی  کردن به عنوان مهاجم مرکزی را تجربه کرد.وی توانست 11 گل بزند و 9 پاس گل به هم تیمی هایش بدهد.کالو در فینال لیگ قهرمانان مسکو در وقت اضافه به میدان آمد و همچنین توانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند.هر چند که در نهایت چلسی بازی را واگذار کرد.

کالو در تیم لوئیز فیلیپه اسکولاری و گاس هیدینک نتوانست درخشش چندانی داشته باشد.در آن زمان او می بایست با فلورنت مالودای آماده مبارزه کند که معمولا مالودا از وی آماده تر بود.

در دو فصلی که آنجلوتی مربی چلسی بود بهترین روز های کالو رقم خورد.وی توانست گل های فراوانی برای چلسی بزند و بازی های خوبی از خود به جای بگذارد.هتریک به یاد ماندنی کالو در پیروزی بزرگ چلسی مقابل استوک سیتی یکی از بهترین لحظات حضور کالو در استمفوردبریج بود.
همچنین در دیدار رفت لیگ قهرمانان مقابل اینتر میلان،توانست گلی زیبا به ثمر رساند.ولی این گ نتوانست به آبی ها کمک کند و آن ها با باخت هر دو بازی رفت و برگشت با جام وداع کردند.

در فصل 2010/2011 کالو با وجود دروگبا،آنلکا،مالودا و تورس توانست 13 گل به ثمر برساند تا بار دیگر ارزش های خود را نمایان کند.

در آخرین فصل حضور کالو در چلسی،آندره ویلاس بواس اعتقاد چندانی به او نداشت و معمولا نیمکت نشین بود.اما هنگامی که دیمتئو روی کار آمد کالو را به یکی از مهره های اصلی چلسی تبدیل کرد و بازی های فراوانی را در تزکیب اصلی چلسی قرار گرفت.یکی از این بازی ها فینال لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ بود.


جان تری کالو را بهترین مرد جهان نامید...رد این موضوع برای  کسانی که او را در چلسی می شناختند واقعا دشوار است.

کالو 254 بازی برای چلسی انجام داد که در 147 تای آن ها از ابتدا در ترکیب بود و توانست 60 گل برای تیمش به ثمر برساند.

ما نیز برای او آرزوی موفقیت داریم و به خاطر زحماتی که برای چلسی و هواداران کشید از وی تشکر میکنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری