اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 16 و 17
هواداران چلسی

در این بخش به بررسی عمکرد مردان شماره 16 و 17 چلسی می پردازیم.

رائول میرلس

رائول میرلس در تابستان گذشته از لیورپول به چلسی پیوست و شماره 16 این تیم را بر تن کرد.او در این فصل نسبتا به طور ثابت برای آبی ها بازی کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،رائول میرلس  بازی خود در ترکیب آبی ها را در دیدار مقابل ساندرلند آغاز کرد.او در آن بازی پاس گلی طلایی به دنی استوریج داد تا نقش پررنگی در پیروزی 2-1 آبی های لندن داشته باشد.

او اولین گل خود را با لباس چلسی مقابل گنک بلژیک به ثمر رساند.او گل اول چلسی را در پیروزی 5-0 مقابل رقیب بلژیکی میدان از روی شوتی فوق العاده به ثمر رساند.او توانست 6 گل در این فصل بزند که برخی از آن ها بسیار به یادماندنی و زیبا بودند،از جمله گل هایش مقابل بنفیکا و بیرمنگهام.

توانایی بازی در چندین پست چه در تیم بواس و چه در تیم دیمتئو،میرلس را به یکی از مهم ترین بازیکنان چلسی تبدیل کرده بود.

میرلس در بازی های ابتدایی خود برای چلسی،به عنوان یک هافبک تدافعی انجام وظیفه می کرد.سپس به عنوان هافبک چپ و راست به کار گرفته شد.با این حال در دیدار مقابل بارسلونا نقش خاصی به او واگذار شد که کمی تهاجمی تر از قبل بود.با این حال هنگامی که فضا ها خالی می دند وظیفه داشت تا به عقب برگردد.

پس از گرفتن یک کارت زرد در دیدار برگشت مقابل بارسلونا،او دیدار فینال لیگ قهرمانان را از دست داد.اما او بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت تا بتوان او را به عنوان یکی از مهره های تاثیرگزار قهرمانی های چلسی نامید.او در نهایت این فصل را با دو مدال طلایی به پایان رساند.

آمار رائول میرلس :
تعداد بازی ها : 37 + 8
گل های زده : 6
پاس گل ها : 7
زمان حضور در میدان : 3327

  
خوزه بوسینگوا

چهارمین فصل حضور مرد شماره 17  چلسی در استمفوردبریج آز جمله فصل هاییست که برای همیشه در ذهن این بازیکن به خوبی باقی خواهد ماند و ما نیز او را یکی از بازیکنانی می دانیم که در رساندن چلسی به قهرمانی لیگ قهرمانان کمک زیادی کرد و نامش در تاریخ باقی خواهد ماند.

بوسینگوا فصل را به عنوان شانس اول بازی کردن در پست دفاع راست آغاز کرد.زیر نظر اندره ویلاس بواس توانست بازی های راضی کننده ای از خود به نمایش بگذارد و در دیدار مقابل نوریچ سیتی،پایه گذاز گل اول چلسی بود.تا این که در دیدار رفت مقابل کوئینزپارک رنجرز از زمین بازی اخراج شد.

پس از این که بوسینگوا محروم شد،ایوانویچ جای خالی او در ترکیب را پر کرد و خود را به مربی تیم نشان داد.این مسئله سبب نیمکت نشینی خوزه بوسینگوا شد.

گل دیرهنگام بوسینگوا در تساوی 1-1 مقابل سوانسی آبی ها را از یک شکست حتمی نجات داد.اما بهترین عملکرد بوسینگوا به بازی برگشت مقابل بارسلونا مربوط می شود.در آن بازی پس از اخراج جان تری و مصدومیت کیهیل،بوسینگوا در کنار ایوانویچ به عنوان یک مدافع وسط انجام وظیفه کرد.او در این بازی به نحوی باعث کاهش فشار مداوم اسپانیایی ها بر دروازه ی چلسی شد و عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشت.

در اواخر فصل با مصدومیت گری کیهیل و داوید لوئیز او به عنوان یار ثابت در ترکیب قرار می گرفت و توانست در فینال لیگ قهرمانان و جام حذفی به طور ثابت بازی کند.او در این مدت سعی کرد اشتباهات بازی خود را کاهش دهد و در شب به یاد ماندنی قهرمانی چلسی،سهم قابل توجهی در آن پیروزی داشت.

آمار بوسینگوا
بازی ها : 36 + 7
گل های زده : 1
پاس گل ها : 4
زمان حضور در میدان : 3456


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 16 و 17,
ارسال توسط مصطفی بختیاری