اسلایدر

ایوانوویچ خواهان انتقال مودریچ به چلسی
هواداران چلسی

برانیسلاو ایوانوویچ بر این باور است که لوکا مودریچ نیاز دارد تا به یک باشگاه بزرگتر انتقال یابد و او همچنین از بازیساز تاتنهام خواست تا به چلسی بپیوندد.

آبی ها تابستان گذشته وقت زیادی را برای آشنایی با ملی پوش اهل کشور کرواسی صرف کردند و آنها همچنین پیشنهاد بزرگی برای به خدمت گیری این بازیکن به تیم همشهری شان تاتنهام اسپرز دادند.
اما در نهایت آبی ها دست خالی ماندند، آنطور که به نظر میرسد تاتنهامی ها تمایل به تمدید یک قرارداد بلند مدت با او را دارند و مودریچ یک نقش کلیدی در برنامه های آینده تاتنهام دارد.
با این حال، ممکن است چلسی برای باری دیگر شانس خود را برای به خدمت گیری مودریچ امتحان کند، و این در حالی است که منچستریونایتد هم مدت زیادی است که در پی این بازیکن است.
ایوانوویچ احساس میکند حال زمان آن است مودریچ که یکی از استعداد های خلاق برتر فوتبال اروپا محسوب میشود خود را در یک مرحله ی بزرگتر مورد آزمایش قرار دهد و همچنین از او خواسته تا به قهرمان جام باشگاه های اروپا بپیوندد.
این مدافع صرب به Sportske Novosti گفت : چلسی به یک بازیکنی مانند او نیاز دارد.
او یک بازیکن بزرگ است و نیاز دارد تا به یک باشگاه جدید تطبیق یابد.
او در لیگ برتر انگلستان بازی کرده و در حال حاضر میداند که لیگ برتر چگونه است او دارای یک ذهنیتی درست است و میداند که چگونه در سطح مورد نیاز چلسی بازی کند.
ایوانوویچ ادامه داد : من مطمئن هستم که او نیاز یه یک چیز جدیدی در حرفه خود دارد، او نیاز دارد تا به یک باشگاه بزرگتر منتقل شود.
به اعتقاد من او در چلسی به یک بازیکن حتی بهتر از حال تبدیل خواهد شد، من میخواهم که او به چلسی بیاید، او از این تصمیم پشیمان نخواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری