اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 15
هواداران چلسی

با توجه به استاندارد های فلورنت مالودا،فصل 12-2011 برای مرد شماره 15 آبی ها نا امیدکننده بود.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،او فصل خود را با زدن گل دیرهنگام و پیروزی بخش چلسی مقابل وست برومویچ آغاز کرد.اما پس از آمدن خوان ماتا جایگاه اصلی خود را از دست داد.

در سیستم 3-3-4 اندره ویلاس بواس تنها یک بازیکن می توانست در پست مهاجم چپ بازی کند که این شخص اغلب خوان ماتای اسپانیایی بود.

در مواردی ماتا و مالودا با هم در زمین قرار می گرفتند.از جمله بازی جام حذفی مقابل پورتس موث که مالودا پاس گل اول را به ماتا داد.

با ابن حال هنگامی که روبرتو دیمتئو سکان هدایت چلسی را بدست گرفت،سیستم 1-2-3-4 را انتخاب کرد.در این سیستم ماتا به نقشی مرکزی منتقل شد.اما باز هم مالودا نتوانست در سمت چپ بازی کند،زیرا کالو به او ترجیح داده می شد.

با این که مرد فرانسوی چلسی به طور منظم بازی نمی کرد،باز هم نیمکت نشین بود و در پیروزی 5-1 مقابل تاتنهام پس از این که وارد زمین شد توانست گل پنجم چلسی را به ثمر برساند.همچنین در فینال این بازی ها توانست چند دقیقه ای بازی کند.

فلورنت مالودا مقابل آرسنال و لیورپول در بازی های آخر فصل به میدان رفت و در نظر داشت تا در فینال لیگ قهرمانان نیز بازی کند.اما در نیمه ی دوم به جای رایان برترند وارد میدان شد.

آمار مالودا :
تعداد بازی ها : 21+22
گل های زده : 3
پاس گل های داده شده : 9
زمان حضور در میدان : 1163 دقیقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 15,
ارسال توسط مصطفی بختیاری