اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 12
هواداران چلسی

در این متن به بررسی عملکرد یار شماره 12 چلسی می پردازیم.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،فصل 12-2011 برای اوبی میکل فصلی تشکیل شده از دو دوره ی خوب و بد بود.او تا نیم فصل اول خود را فراموش کرده بود و بازی نمی کرد.اما با آغاز نیم فصل دوم بهترین دوره ی فوتبالیش در باشگاه چلسی را سپری کرد.


پیش از آغاز فصل دزدیده شدن پدر میکل شاید از لحاظ روحی بر او اثر گذاشت.خوشبختانه با پیدا شدن او مقداری از فشار روحی بر میکل کاهش یافت.ولی باز هم نتوانست در اول فصل خود را نشان دهد.

آسیب دیدگی اوبی میکل در تساوی 1-1 ماه دسامبر مقابل تاتنهام ، باعث شد که تقریبا حدود دو ماه از میادین دور بماند و همچنین درخشش اریول رومئو در آن مقطع باعث شد که میکل نیمکت نشین شود.او به سختی تلاش می کرد تا بار دیگر راه خود را باز یابد.


پس از رفتن اندره ویلاس بواس و روی کار آمدن دیمتئو،اوبی میکل توانست بار دیگر جایگاه اصلی خود را بدست آورد و پس از چندین بازی ثابت توانست بار دیگر ارزش های خود را به نمایش بگذارد.

سیستم 1-3-2-4 دیمتئو باعث شد که او در کنار یک هافبک دیگر که معمولا فرانک لمپارد بود قرار بگیرد.این موضوع سبب پیشرفت میکل شد.

علاوه بر کمک به مدافعان تیم او میبایست بازیکنان خلاق تیم را در زمان مناسب تغذیه کند.اووبی میکل این نقش را در مقاطع پایانی فصل تمام و کمال انجام داد.

میکل در گل دوم چلسی مقابل لیورپول در فینال جام حذفی نقشی بسزا داشت.میکلی که در فینال لیگ قهرمانان 2008 جزو بازیکنان ذخیره ای بود که از آن ها استفاده نشد،در فینال سال 2012 یکی از یازده نفر اصلی چلسی بود و عملکردی فراتر از حد انتظار به نمایش گذاشت.

برخی از هواداران چلسی معتقند که اوبی میکل بهترین بازیش را با لباس چلسی مقابل بایرن مونیخ انجام داد.مخالفت با این موضوع بسیار سخت است.

آمار اوبی میکل :
تعداد بازی ها : 27 + 10
زمان حضور در میدان : 2681 دقیقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 12,
ارسال توسط مصطفی بختیاری