اسلایدر

دروگبا : می توانم بکهام چین شوم
هواداران چلسی

دیدیر دروگبا امیدوار است که بتواند سطح فوتبال چینی ها را همانند کاری که بکهام برای لیگ آمریکا کرد بالا ببرد .


دیدیر دروگبا مهاجم فراموش نشدنی هواداران چلسی که برای آخرین بار برای چلسی بازی کرد و آخرین ضربه او به توپ آن ها را به آرزوی دیرینه شان رساند در روز های اخیر به تیم شانگهای چین پیوسته است .
پیوستن او به این تیم از قبل حدس زده می شد اما باز هم جای تعجب بود که این بازیکن در سن 34 سالگی نشان داده بود که همچنان می تواند فوتبال سطح بالایی بازی کند .
ولی مهاجم ساحل عاجی بر این باور است که الان فرصت برای رسیدن به چیز هایی مهم تر از بردن جام های مختلف است .
دیدیر گفت :
" تصمیمی که گرفته شد بر روی قهرمانی اروپا و 8 سال ماندن در چلسی پایه ریزی شده بود . فکر می کنم الان موقع رفتن به یک قاره دیگر است , و قبلا هم گفته ام که من عاشق رفتن به سفر هستم و من دوست از فرهنگ های مختلف آگاه بشوم .
این یک تجربه جدید خواهد بود چون مردم می گویند فوتبال چینی ها چندان جالب نیست . همچنین امکان داشت من هم مثل بکهام به آمریکا برای ادامه فوتبال بروم اما مردم گفتند ترانسفر شدن او به آمریکا زیاد مفید نبود . و همچنین کار هایی که او برای لیگ آن جا کرد ارزشی ندارد (تبلیغات) .
دیدیر دروگبا در پایان گفت :
" به چین خواهم رفت و تلاش می کنم کار خوبی در آنجا بکنم و می خواهم به آن ها در پیشرفت و یاد گرفتن کمک کنم ."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:دروگبا : می توانم بکهام چین شوم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری