اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 11
هواداران چلسی

دیدیر دروگبا فصل گذشته توانست در بهترین زمان ممکن از چلسی جدا شود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، دیدیر دروگبا، مهاجم تمام نشدنی چلسی که با 34 سال سن ، فصل گذشته بهمراه تورس مسئولیت خط حمله چلسی را بر عهده داشت توانست فصل فراموش نشدنی ای را پشت سر بگذارد.

دروگبا که شاید خودش خیلی زودتر از بقیه می دانست که آخرین فصلش را در تیم چلسی سپری می کند و می خواهد از این تیم جدا شود در زمان آنره ویلاس بواس نوسانات بسیاری داشت و نیمکت نشینی اش در بازی با سوانسی شروع شد که آندره به تورس میدان داد و چلسی 4-1 پیروز شد.

دروگبا بعد از آن چند بازی در ترکیب چلسی قرار داشت اما با دریافت کارت قرمز برابر کوئینز پارک رنجرز سه جلسه محروم شد تا دوباره از ترکیب آبی ها دور بماند.

دروگبا در بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در بازی با والنسیا باردیگر زنگ خطر را به گوش مدافعان تیم های دیگر به صدا در آورد و نشان داد که دروگبایی آماده بازهم در ترکیب چلسی خواهد بود.

در شکست تلخ برابر استون ویلا ، که چلسی 3-1 بازی را به استون ویلا واگذار کرد ، روز بزرگی برای دروگبا بود و توانست یکصد و پنجاهمین گلش را با پیراهن چلسی به ثمر برساند و به هوادارانش ادای احترام کند.

دروگبا که همیشه در بازی های سخت به داد چلسی رسیده است ، فصل گذشته نیز بارها آبی ها را نجات داد که می توان به بازی خوبش برابر ناپولی ، بارسلونا و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد که با گلزنی هایش و بازی خوبی که از خود نشان داد ، شایعه ادامه حضور این ستاره پا به سن گذاشته را بیش از پیش کرده بود. اما این شایعات برای او کافی نبود.

دروگبا بعد از فتح سه گانه لیگ برتر ، چهارگانه جام حذفی و تک قهرمانی در اروپا ، دیگر هدف دست نیافتنی نداشت و نمی خواست برای چلسی یک مهره سوخته باشد ، پس تصمیم به جدایی گرفت که بتواند با بزرگی و ابهت خودش از جمع آبی ها جدا شود.

شاید پتر چک را بتوانیم به خاطر گرفتن سه پنالتی در فینال مونیخ ، بهترین بازیکن چلسی بنامیم ، اما دروگبا را هم می توان که با گل دقیقه 88 خود چلسی را از شکست فراری داد و توانست یکی از پنالتی ها را به گل تبدیل کند به عنوان برترین بازیکن بنامیم.

دیدیر دروگبا که دیگر برای چلسی پا به توپ نخواهد بود آخرین ضربه ای که با پیراهن چلسی زد باعث قهرمانی چلسی در اروپا شد و هیچ وقت هواداران چلسی و خود او آن ضربه را فراموش نخواهند کرد.

آمار دیدیر دروگبا

تعداد بازی : 25+10

گل : 13

پاس گل: 6

زمان حضور در زمین: 2515


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 11 ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری