اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 9
هواداران چلسی

در این بخش به بررسی عملکرد فرناندو تورس،مهاجم شماره 9 چلسی می پردازیم.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،در فصل گذشته فرناندو تورس دائما عملکردی سینوسی از خود به نمایش می گذاشت.هفته ای خوب،هفته ای بد.

در بازی اول فصل مقابل استوک سیتی،ویلاس بواس تحت تاثیر عملکرد خوب این بازیکن اسپانیایی قرار گرفت و تصمیم گرفت که از او به عنوان مهاجم مرکزی استفاده کند و در کنار او خوان ماتا و استوریج را بازی دهد.

در دیدار مقابل منچستر یونایتد او گلی فوق العاده زیبا به ثمر رساند،قبل از این که در یک موقعیت فوق العاده دروازه را 2 برابر ببیند و توپ را به شکلی عجیب از دست دهد.النینیو در بازی مقابل سوانسی هرچند که توانست گلزنی کند،با دریافت کارت قرمز به طور مستقیم از زمین بازی اخراج و برای سه بازی محروم شد.

در پیروزی 5-0 مقابل گنک بلژیک،او توانست دو گل بزند.اما پس از جا افتادن دیدیر دروگبا در ترکیب، جا برای تورس تنگ شد و وی بیشتر اوقات از روی نیمکت نظاره گر بازی هم تیمی هایش بود.

بهترین بازیکن زمین در برد 5-2 مقابل لسترسیتی در دور یک چهارم نهایی جام حذفی تورس بود.او توانست دو گل بزند و روی گل های دیگر نیز تاثیرگزار باشد.همچنین گل دیرهنگام وی به استون ویلا همه را متقاعد کرد که تورس به روز های اوجش بازگشته است.

تورس در بازی رفت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا،پاس گلی بی نظیر به کالو داد.در دور بعد رقابت ها و در ورزشگاه نیوکمپ توانست با یک فرار سریع گل دوم آبی ها را به ثمر رساند و به یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات خود در چلسی را رقم زند.
تورس در دیدار خانگی مقابل کوئینزپارک رنجرز هتریکی به یادماندنی از خود به جای گذاشت و سهم زیادی در پیروزی 6-1 آبی ها در آن بازی داشت.

در فینال لیگ قهرمانان دروگبا به تورس ترجیه داده شد.اما او در نیمه ی دوم به زمین مسابقه آمد و نمایش خوبی از خود به جا گذاشت.او توانست همراه با چلسی جام را بر بالای سر ببرد و برای اولین بار در تاریخ بازیگریش توانست در یک فصل دو مدال را به گردن بیاویزد.


آمار فرناندو تورس :
تعداد بازی : 32 + 17
گل های زده : 11
پاس گل  ها : 18
زمان حضور در میدان : 3241 دقیقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 9,
ارسال توسط مصطفی بختیاری