اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 8
هواداران چلسی

در این بخش به بررسی عملکرد فرانک لمپارد،هافبک شماره 8 آبی های لندن در فصل گذشته می پردازیم.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،پس از پایان نا امید کننده ی فرانک لمپارد در نیم فصل اول،او بار دیگر توانست به روز های خوبش باز گردد و دقیقا در زمانی این شرایط را بدست آورد که تیم به آن نیاز داشت.

لمپارد در چهار بازی اول فصل  زیر نظر اندره ویلاس بواس به طور ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفت.اما در بازی رفت مقابل منچستر یونایتد که با باخت 3-1 آبی ها همراه شد، در نیمه ی دوم تعویض شد و پس از آن نیز بازی خانگی مقابل سوانسی را از دست داد.او در بازی مقابل بولتون بار دیگر در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و توانست در پیروزی 5-1 شیرهای آبی، هتریکی به یاد ماندنی را به نمایش بگذارد.

هافبک 34 ساله ی چلسی بار دیگر مقابل منچسترسیتی نیمکت نشین شد،اما هنگامی که پا به میدان گذاشت توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.اما باز هم مربی پرتغالی  از او به طور ثابت استفاده نمی کرد.لمپارد تلاش می کرد تا بتواند بهترین فوتبالش را به نمایش بگذارد.پس از نیمکت نشینی دوباره در شکست 3-1 مقابل ناپولی حدس و گمان هایی در مورد آینده ی وی به گوش می رسید.

پس از اخراج ویلاس بواس و روی کار آمدن روبرتو دیمتئو، او در مدت کوتاهی توانست لمپارد را به روز های پرفروغش باز گرداند و به تیم اعتماد به نفسی فوق العاده تزریق کند.

بازی کردن منظم بهترین هافبک میانی تیم را به حالت همیشگی اش باز گرداند.او مغز متفکر چلسی است.در مدت مربی گری دیمتئو توانست گل های حساسی از جمله پنالتی اش در دیدار مقابل ناپولی و همچنین ضربه آزاد زیبایش مقابل تاتنهام را به تیم تقدیم کند.

دیمتئو به جای قرار دادن لمپارد در پست هافبک تهاجمی،او را کمی عقب تر و در کنار جان اوبی میکل قرار داد.با این حال دیمتئو اجازه ی جلو آمدن را به وی داده بود تا در صورت لزوم به مهاجمان چلسی کمک کند.

تنها کاریک بازیکن گلزنی نیست،لمپارد ثابت کرد که چه اهمیتی برای چلسی دارد.او بود که استارت گل دروگبا به بارسلونا را زد.همچنین در بازی برگشت با کاتالان ها پاس گلی فوق العاده به رامیرس داد.قبل از این نیز در فینال جام حذفی توانسته بود پاس گلی بی نظیر به دروگبا بدهد.

به دلیل محرومیت جان تری در فینال لیگ قهرمانان،لمپارد با تجربه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و نمایشی شگفت انگیز از خود به جای گذاشت.همچنین توانست در ضربات پنالتی وظیفه ی خود را به درستی انجام دهد و توپش را به گل تبدیل کند تا سهم بزرگی در قهرمانی آبی ها داشته باشد.

آمار فرانک لمپارد :
تعداد بازی ها : 38 + 11
گل های زده : 16
پاس گل های داده شده : 11
زمان بازی در زمین : 3745 دقیقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 8,
ارسال توسط مصطفی بختیاری