اسلایدر

ادای احترام ماتا به دیدیر دروگبا
هواداران چلسی

خوان ماتا هافبک 24 ساله ی چلسی به هم تیمی سابق خود،دیدیر دروگبا ادای احترام می کند.دروگبا روز پیش رسما به شانگهای شوانهای چین پیوست.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، دروگبا که پنالتی قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند،برای ثبت قراردادی دو سال و نیمه با این باشگاه چینی به توافق کامل رسیده است.قرارداد دروگبا با باشگاه چلسی در پایان ماه ژوئن به سر می رسد.

مهاجم ساحل عاجی چلسی بار دیگر در کنار نیکولاس آنلکا، هم بازی سابقش در چلسی قرار می گیرد.

دروگبا یکی از چهره های تاثیرگزار باشگاه چلسی در هفت سال اخیر می باشد.او در این هفت سال تونست لیگ برتر،جام حذفی و لیگ قهرمانان را از آن خود کند.ماتا که تنها یک سال با دروگبا هم بازی بوده است،از صفحه ی توئیتر خود برای ادای احترام به این مهاجم استفاده و برای او بهترین ها را آرزو کرد.

ماتا در متنی که آن را با عکسی از خود و دروگبا پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان مزین کرده بود این گونه به ستایش از دروگبا پرداخت : " بازی کردن با تو لذت بخش بود.به خاطر همه ی چیز هایی که به ما دادی متشکریم.برایت بهترین ها را آرزو می کنم."

دروگبا در فصلی که گذشت گل های مهمی برای چلسی به ثمر رساند.از جمله تک گل بازی رفت مقابل بارسلونا،گل اول چلسی در دیدار مقابل ناپولی و گلش در دقایق پایانی به بایرن مونیخ که عاملی شد تا چلسی برای اولین بار برنده ی این جام شود.

دروگبا با وجود داشتن پیشنهاداتی فوق العاده از تیم های بزرگ اروپایی ، سرانجام به شانگهای شوانهای چین پیوست.این مهاجم 34 ساله گفت : "من همه ی پیشنهاداتی که داشتم را بررسی کرد.اما احساس کردم که در این زمان شانگهای شوانها مقصد مناسب تری برای من است."

یکی از اولین بازی های دروگبا در باشگاه جدیدش مقابل منچستر یونایتدی خواهد بود که برای برگزاری تمرینات پیش فصلش به چین سفر می کند.

ما هواداران چلسی نیز برای دیدیر دروگبا از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری