اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 7
هواداران چلسی

رامیرس یکی از بهترین های فصلی بود که در آن چلسی توانست دو قهرمانی ارزشمند بدست آورد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، رامیرس برزیلی که فصل گذشته از سوی بازیکنان چلسی به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد توانست فصل موفقیت آمیزی را سپری کند.

در نیم فصل اول ، رامیرس به عنوان هافبک راست در ترکیب آبی ها بازی کرده و درخشش زیادی داشت و در بازی هایی چون پیروزی 4-1 برابر سوانسی توانست باردیگر خود را اثبات کرد. رامیرس در لیگ قهرمانان اروپا کمی جلو تر بازی می کرد و حتی در برابر والنسیا بعضا به عنوان مهاجم بازی کرد.

رامیرس بعد از پیروزی در دور سوم جام حذفی برابر پورتسموث ، دچار بدشانسی شد و از ناحیه زانوی پای راستش دچار مصدومیت شد و سه جلسه غایب بود.

در ترکیب آندره ویلاس بواس و روبرتو دیمتئو که هر دوی آنها از سیستم 4-2-4-1 استفاده کردند ، رامیرس در سمت راست بازی کرد و یکی از سه بازیکنی بود که در زمان حمله تیمی ، به خط حمله اضافه شده و برای گلزنی کمک بیشتری کند.

سه روز بعد از آنکه رامیرس در نیمه نهایی جام حذفی برابر تاتنهام گلزنی کرد ، توانست با یک حرکت دیدنی و پاس فوق العاده ، پایه گذار گلزنی دیدیر دروگبا برابر بارسلونا بود.

اما بازی برگشت برابر بارسلونا نیز یک بازی رویایی برای او بود و توانست پاس فراموشن نشدنی لمپارد را با یک ضربه چیپ فوق العاده دروازه بارسلونا را باز کند و به یکی از اصلی ترین بازیکنان موثر برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

رامیرس همچنین در فینال جام حذفی نیز در دقایق ابتدایی توانست دروازه لیورپول را باز کند ، تا شیرازه تیم حریف را از هم بپاشاند.

آمار رامیرس

تعداد بازی : 44+3

گل: 12

پاس گل : 9

زمان حضور در زمین: 4081 دقیقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 7 ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری