اسلایدر

ماتا : می خواهم قهرمان المپیک شوم
هواداران چلسی

خوان ماتا با نبودش در بازی های پیش فصل ممکن است که برنامه های چلسی را مختل کند،اما باشگاه چلسی به ماتای 24 ساله گفته است که می تواند امسال در المپیک لندن بازی کند.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، خوان ماتا که هنوز نتوانسته حتی یک دقیقه در یورو 2012 برای ماتادورها بازی کند گفت : " با چلسی بر سر بازی کردن در المپیک به توفاوق رسیده ام.من بر مسائل دیگر نیز با فدراسیون فوتبال اسپانیا به توافق رسیده ام و دوست ندارم که شرایط تغییر کند و به المپیک نروم."

یهترین بازیکن فصل گذشته ی چلسی ادامه داد : "رویای من بازی کردن و بردن مدال طلا در المپیک لندن است،پس از پیروزی های فراوانی که با چلسی در فصل گذشته داشتم اکنون نوبت رسیدن به یک افتخار بزرگ دیگر است."

ماتا در فصل اول حضورش در چلسی توانست جام حذفی و لیگ قهرمانان را از آن خود کند.او معتقد است که باشگاه زیرنظر دیمتئو موفق تر است.

بازیکن سابق والنسیا گفت : " من از ماندن دیمتئو فوق العاده خوشحالم.من بر این باورم که او سزاوار این فرصت است.زیرا که در یک زمان سخت کار را به دست گرفت و موفقیت های زیادی به دست آورد."

وی افزود : "بردن جام حذفی و لیگ قهرمانان برای هر هواداری فوق العاده است.بیشتر مسئولیت بردن این دو جام بر عهده ی دیمتئو بود.او به من اعتماد به نفس داد و فراتر از ویلاس بواس بود."

خوان مانوئل ماتا در پایان صحبت هایش گفت : "هم اکنون من می خواهم برای بردن لیگ برتر در فصل بعد تلاش کنم.چلسی در پایان فصل پیش کیفیت خود را نشان داد و شاید در فصل آینده کمتر رنج بکشیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:ماتا : می خواهم قهرمان المپیک شوم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری