اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 5 و 6
هواداران چلسی

مایکل اسین و اورئو رومئو ، از دو نسل متفاوت فوتبال هستند که در فصل گذشته درخشش چندانی در ترکیب چلسی نداشتند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با آمدن رائول میرلس و حضور جان میکل اوبی ، فرصت چندانی به اورئو رومئو و مایکل اسین نرسید تا فصل پر فروغی را با پیراهن چلسی نداشته باشند.

مایکل اسین که قبل از شروع تمرینات بدنسازی تیمش در تور آسیا با مصدومیت شدیدی مواجه شد و نزدیک به شش ماه از میادین دور بود ، نتوانست جایگاه از دست رفته خود در ترکیب چلسی را در رقابت با دیگر هافبک های چلسی پس بگیرد.

اسین خیلی دیر به ترکیب چلسی بازگشت و توانست بعد از مصدومیتش ، اولین بازی خود را برابر ساندرلند در ماه ژانویه و به عنوان بازیکن جانشین انجام دهد. اسین تلاش بسیاری کرد تا بتواند در کنار میرلس و لمپارد ، مثلث میانه زمین را تشکیل دهد که پس از اتمام فصلی نا موفق برایش ، آن آرزو را به فصل بعد موکول کرد.

شاید دلیل دیگر دور ماندن اسین از ترکیب اصلی ، درخشش جان میکل اوبی بود که با آمدن روبرتو دیمتئو توانست یکی از ستاره های تیمش باشد و با بازیهای مفیدی که انجام داد ، مجالی برای اسین باقی نگذارد.

اسین در بازی هایی که چلسی با ترکیبی از ذخیره ها و بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند قرار گرفت و تنها در بازی برگشت با آرسنال بود که توانست کمی خود را به سمت روزهای اوجش بکشد.

آمار مایکل اسین:

تعداد بازی : 11+8

پاس گل : 1

زمان حضور در زمین : 1163 دقیقه

اورئو رومئو که یکی از پدیده های لیگ برتر نامیده می شد ، پس از جدایی آندره ویلاس بواس از چلسی دیگر فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت ، رومئو یکی از گزینه های اصلی آندره بود که او را یکی از خریدهای خوب او می توان نامید . جوانی که در آکادمی بارسلونا پرورش یافته و حالا در میانه زمین چلسی بازی می کند و در کنار بزرگان کوبهام به کسب تجربه و به بازی کردن در ترکیب این تیم امید داشته باشد.

رومئو که پس از پیروزی برابر فولام در کارلینگ کاپ توانست به ترکیب اصلی برسد ، در یک بازی نا امید کننده در دیداری که چلسی برابر استون ویلا 3 بر 1 شکست خورد ، دیگر نتوانست همچون گذشته برای آبی ها بازی کند.

رومئو که کمی هم دچار مصدومیت شده بود مشکل یکسانی با اسین داشت و پشت خط جان میکل اوبی باقی ماند و پس از تمام شدن دوران نقاهتش نتوانست برای آبی ها همچون گذشته بازی کند.


آمار اورئو رومئو :

تهداد بازی : 17+7

پاس گل : 1

زمان حضور در زمین : 1672


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 5 و 6 ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری