اسلایدر

علاقه هالک به حضور در چلسی
هواداران چلسی

مهاجم تیم ملی برزیل دوست دارد فوتبالش را در تیم چلسی ادامه دهد و به این تیم بیاید.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، مهاجم قدرتمند تیم ملی برزیل و پورتو که چندی است به یکی از اهداف باشگاه چلسی در بازار نقل و انتقالات تبدیل شده است در مصاحبه ای که با او یوگو انجام داد ابراز علاقه کرد تا بتواند پیراهن چلسی را برتن کند.

هالک در مصاحبه اش گفت :" چلسی قهرمان کنونی اروپاست و برای هر بازیکنی می تواند یک تیم خوب باشد و من هم استثناء نیستم."

هالک که تا پایان 2014 با پورتو قرارداد گرانقیمیتی دارد ، ادامه داد :" من همه چیز را به دستان باشگاه پورتو سپرده ام و اکنون متعهد به قراردادم هستم و برای چهار سال در پورتو سالهای خوبی را گذرانده ام. جایی که من به همه چیز رسیدم."

مهاجم گلزن پورتو ادامه داد :" هر اتفاقی که در تابستان امسال و یا هر تابستانی بیافتد ، من پورتو را در قلبم خواهم داشت."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:علاقه هالک به حضور در چلسی ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری