اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 4
هواداران چلسی

در این قسمت شما را به خواندن متنی درباره ی عملکرد داوید لوئیز،مدافع شماره 4 چلسی دعوت می کنیم.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،مرد برزیلی چلسی که همه او را با موهایش می شناسند فصل را به سختی آغاز کرد،اما در پایان با نمایش های فوق العده اش در قلب خط دفاعی خود را به یکی از کلیدی ترین بزیکنان چلسی تبدیل کرد.

لوئیز پیش فصل گذشته را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.در آغاز فصل نیز به دلیل اشتباهات و جلو رفتن های افراطی انتقادات زیادی بر دوش خود حمل می کرد.

لوئیز در طول فصل تلاش بسیاری کرد تا اشتباهاتش را از بین ببرد.او برای این کار عزم خود را جزم کرده بود و سرانجام موفق به انجام این کار شد.شاید بدترین بازی لوئیز در دوران بازیگریش در چلسی به باخت 3-1 مقابل ناپولی مربوط می شود که در آن بازی اندره ویلاس بواس از زوج لوئیز - کیهیل استفاده کرد.هیچ کدام از آن ها خوب نبودند ولی بی شک لوئیز یکی از اصلی ترین عوامل آن شکست بود.

با این حال لوئیز در بازی برگشت در کنار جان تری قرار گرفت و نمایش فوق العاده ای از خود به جای گذاشت.او در این بازی همراه با کاپتانش راهی برای خط حمله ی زهردار ناپولی قرار نداد.تک گل ناپولی نیز از روی یک شوت از راه دور به ثمر رسید که نمی توان آن را بر گردن مدفعان انداخت.پس از این بازی بود که لوئیز در هر بازی از بهتر بازی قبل ظاهر می شد و رشد چشمگیری از خود نشان داد.

لوئیز از لحاظ تاکتیکی یک بازیکن با ارزش است.او همیشه در جلوی زمین خطرناک ظاهر میشود.همانگونه که در دیدار برگشت مقابل منچستر یونایتد و بولتون همانند یک مهاجم ظاهر شد و گل های زیبایی به ثمر رساند.همچنین در عقب زمین همکاری بسیار خوبی با جان تری و گری کیهیل داشت.



یک آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه ی زانو در نیمه نهایی جام حذفی به سراغ او آمد و باعث شد که چندین بازی خانه نشین شود.یکی از این بازی ها فینال جام حذفی بود.اما او تلاش فراوانی از خود نشان داد و عزم خود را جزم کرد تا برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آماده شود که در نهایت موفق به انجام این کار شد.

جوان 25 ساله ی چلسی اعتراف کرد که در فینال لیگ قهرمانان با درد بازی کرده است.اما او یکی از برجسته ترین بازیکنان آبی پوش میدان بود و همچنین توانست پنالتی دوم چلسی را با ضربه ای غیر قابل مهار به گل تبدیل کند تا نقش بسزایی در قهرمانی آّبی های لندن داشته باشد.

آمار دیوید لوئیز :
تعداد بازی : 37 + 3
گل های زده شده : 3
پاس گل های داده شده : 2
زمان حضور در میدان : 3616 دقیقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 4,
ارسال توسط مصطفی بختیاری